Csatlakozzon a Lidl Adventi Meseláncához!
November 29-én indul útjára a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kezdeményezése azzal a céllal, hogy a vásárlók közreműködésével megszülessen az ország meséje, karácsonyi története.
Az advent első vasárnapján induló felelősségvállalási kampány keretében a vállalat arra kéri vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb, legkedvesebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A kapott kifejezések segítségével születik majd meg a Lidl és az ország adventi meséje. A történettel az áruházlánc olyan hátrányos helyzetű gyermekeket szeretne megajándékozni, akik számára nem adatik meg a mindennapi mesehallgatás élménye. A mesét ezért elsőként a Hűvösvölgyi Gyermekotthon lakói kapják meg karácsonyi ajándékként Elek Ferenc színész tolmácsolásában, de illusztrált formában is elérhető lesz a vállalat honlapján annak érdekében, hogy ez a különleges összefogáson alapuló ajándék minél többekhez eljuthasson.
Aki csatlakozni szeretne az adventi meselánchoz nem kell mást tennie, mint az áruházakban elérhető ajándékszelvényre felírja az ő szavát és bedobja azt a boltokban kihelyezett ajándékdobozba. A választott kifejezést a Lidl Facebook oldalán található Adventi Meselánc applikáción keresztül is el lehet juttatni, a beküldők profilképéből pedig egy különleges, virtuális karácsonyfa fog születni. A meselánc online résztvevői csatlakozásukkal mindemellett automatikusan 10 forinttal is támogatják a Gyermekétkeztetési Alapítvány Mindenki ebédel! programját.
A Lidl Magyarország november 29-én indítja el rendhagyó ünnepváró hétvégi akcióját is, melynek keretében az áruházlánc szeretné megajándékozni vásárlóit, segítve őket az ünnepi készülődésben. Az adventi időszakban vasárnap is nyitva tartó üzletekben, a 4000 forint felett vásárlók vasárnaponként, minden héten más terméket kapnak ingyenesen ajándékba. A karácsonyi meglepetés mellé jár majd minden vásárlónak az az ajándékszelvény, mellyel lehetősége nyílik csatlakozni az adventi meselánchoz és ezáltal tovább ajándékozni és élménnyel segíteni a gyermekeket az ünnepi időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >Zöld Béka Díjat nyert a Lidl Fenntarthatósági Jelentése
Második alkalommal nyerte el a Lidl Magyarország a Deloitte Zöld…
Tovább olvasom >Több kereskedelmi üzletlánc is zárva lesz december 24-én
Több kereskedelmi üzletlánc, így a PENNY Market Kft., a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >