Csatlakozik a Google az Európai Önszabályozó Szervezethez
Történelmi pillanat az önszabályozás rendszerében a Google csatlakozása az EASA-hoz, az európai országok önszabályozó és a reklámszakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezethez. A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA részévé. A tagság melletti döntés kifejezi és új szintre helyezi a Google elkötelezettségét a felelős reklámozás iránt.
Az EASA-tagság kiváló lehetőséget biztosít a Google számára, hogy tovább erősítse kapcsolatait és együttműködését a reklám-önszabályozásért és a felelős reklámozásért tevékenykedő piaci szereplőkkel, hangsúlyozta Lucas Boudet, az EASA igazgatója.
– Ez valóban történelmi pillanat, két szempontból is. Egyrészt a Google révén komoly lépést tettünk a reklám-önszabályozás még teljesebb lefedettsége területén. Másrészt pedig az első, közvetlen vállalati tag megjelenése is komoly mérföldkő az EASA életében. Ez kifejezi azt is, hogy a reklámipar új helyzetéhez rugalmasan tudunk alkalmazkodni a legfontosabb küldetésünk, a hiteles, etikus reklámozás biztosítása érdekében – hangsúlyozta Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
A Schwarz Csoport és a Google együttműködése új szintre emeli a kiberbiztonságot Európában
A Lidl és Kaufland márkákat birtokló Schwarz Csoport hosszú távú…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >