Csatlakozik a Google az Európai Önszabályozó Szervezethez
Történelmi pillanat az önszabályozás rendszerében a Google csatlakozása az EASA-hoz, az európai országok önszabályozó és a reklámszakma szervezeteit tömörítő Európai Önszabályozó Szervezethez. A Google az első cég, amely nem szakmai szervezeten keresztül, hanem közvetlen tagság révén válik a felelős reklámozásért dolgozó EASA részévé. A tagság melletti döntés kifejezi és új szintre helyezi a Google elkötelezettségét a felelős reklámozás iránt.
Az EASA-tagság kiváló lehetőséget biztosít a Google számára, hogy tovább erősítse kapcsolatait és együttműködését a reklám-önszabályozásért és a felelős reklámozásért tevékenykedő piaci szereplőkkel, hangsúlyozta Lucas Boudet, az EASA igazgatója.
– Ez valóban történelmi pillanat, két szempontból is. Egyrészt a Google révén komoly lépést tettünk a reklám-önszabályozás még teljesebb lefedettsége területén. Másrészt pedig az első, közvetlen vállalati tag megjelenése is komoly mérföldkő az EASA életében. Ez kifejezi azt is, hogy a reklámipar új helyzetéhez rugalmasan tudunk alkalmazkodni a legfontosabb küldetésünk, a hiteles, etikus reklámozás biztosítása érdekében – hangsúlyozta Fazekas Ildikó, az ÖRT igazgatója. //
Kapcsolódó cikkeink
AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia: vissza a jövőből
A generatív mesterséges intelligencia exponenciális fejlődése olyan IT-megoldásokat tesz lehetővé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >