Csalók küldenek sms-t vagy e-mailt az Aldi nevében
Csalók az Aldi nevében küldenek sms-ben vagy e-mailben értesítést a kereskedelmi lánctól érkező csomagról, nyereményről vagy tesztelési programról, vélhetően adathalász céllal – tájékoztatta az MTI-t a vállalat pénteken.
A közleményben hangsúlyozták: a kiküldött sms-ekhez és e-mailekhez a cégnek nincs köze, ezért arra kérik a felhasználókat, hogy ne kattintsanak a megadott linkre, ne adják meg felhasználónevüket, jelszavukat vagy egyéb személyes adatukat.
A csalók a csomag érkezéséről tájékoztató sms-ben a telefonszám használóját arra kérik, hogy az sms-ben megadott linken ellenőrizze a küldeménnyel kapcsolatos információkat. Egy másik típusú sms-ben az Alditól érkező nyereménytelefonról értesítik a felhasználót, és adatai megadását kérik, a megtévesztő e-mailekben pedig tesztelési programra hívják a felhasználókat – közölte a cég.
A felhasználók a kereskedelmi lánc által hirdetett nyereményjátékokról kizárólag a vállalat saját csatornáin, honlapján, Facebook- és Instagram-oldalán tájékozódhatnak – hívta fel a figyelmet az Aldi.
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg országszerte 147 üzlettel van jelen a magyar kiskereskedelemben és közel 4200 főt foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >