Családi életközpontként nyújt élményt vásárlóinak az Auchan
Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat. Az áruházlánc új céljaként minden vásárlási alkalmat kalanddá változtat, melyre a polcain megtalálható termékek mindegyike egy-egy lehetőséget nyújt. A vásárláshoz köthető élményt az új szlogen is kifejezi: „Nagy választék kalandból. Auchan”. Az imázs váltással összehangolva a vállalat 14 áruháza nyitva tart április 17-én, vasárnap.
Új vállalati irányvonal szerint családi életközpontként nyújt élményeket vásárlóinak az Auchan, melyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új filozófia fő célkitűzése, hogy minél több értéket adjon vásárlói életéhez, illetve hogy kalanddá változtasson minden vásárlást, a vásárlási élményen és a termékeken keresztül pedig emlékezetessé tegye az otthon töltött pillanatokat is. Mindezt kifejezve új szlogent is kapott az áruházlánc: „Nagy választék kalandból. Auchan”.
„Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan megélhetővé teszünk a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak”– mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
A vállalat új imázsa életének minden területére kiterjed.„Az Auchan továbbra is elkötelezett a tartósan alacsony árak és a rendkívül széles választék mellett. Áruházláncunk az alacsony áraknál mindig azt mérlegelte, hogy azok mit tesznek lehetővé az emberek számára, milyen új termékekhez, minőséghez és élményekhez teremtenek hozzáférést. Minden Auchan dolgozó azon fáradozik, hogy a saját munkakörében a vásárlást, és ezen keresztül az otthon töltött pillanatokat élvezetesebbé tegye” – tette hozzá Benoit Barbault, termék és beszerzési igazgató.
Az Auchan Magyarországon teljes arculatváltáson ment keresztül, április 14-től a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken. Az új imázs indulásával összehangolva most vasárnap, április 17-én reggel 8 és 20 óra között nyitva tart és várja vásárlóit az Auchan 14 áruháza (Albertfalva, Budakalász, Budaörs, Csepel, Csömör, Debrecen, Dunakeszi, Kecskemét, Miskolc Csabai Kapu, Solymár, Soroksár, Szeged, Székesfehérvár, Szolnok).
Kapcsolódó cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Közel 2400 munkahelyet szüntethet meg az Auchan Franciaországban
Jelentős átszervezésről tett bejelentést az Auchan vezetősége, melynek során a…
Tovább olvasom >Együtt okosodtunk (1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember 23–27.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >