Csaknem háromszáz Kíváló Magyar Élelmiszer a piacon
A gyártók által versenybe nevezett termékeket szigorú kritériumok alapján szakmai zsűri bírálja el.
A
Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 1998-ban indította útjára a
Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy programot, melynek működtetését és
népszerűsítését a szaktárca megbízásából az Agrármarketing Centrum (AMC) végzi.
Mára 61 gyártó 273 termékén található meg a minőségi megkülönböztető embléma.
Az AMC 2006-ban összesen
139,5 millió forintot költött a KMÉ védjegy népszerűsítésére, idén 150 millió
forintot szánnak erre a célra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >