Csaknem háromszáz Kíváló Magyar Élelmiszer a piacon
A gyártók által versenybe nevezett termékeket szigorú kritériumok alapján szakmai zsűri bírálja el.
A
Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium 1998-ban indította útjára a
Kiváló Magyar Élelmiszer (KMÉ) védjegy programot, melynek működtetését és
népszerűsítését a szaktárca megbízásából az Agrármarketing Centrum (AMC) végzi.
Mára 61 gyártó 273 termékén található meg a minőségi megkülönböztető embléma.
Az AMC 2006-ban összesen
139,5 millió forintot költött a KMÉ védjegy népszerűsítésére, idén 150 millió
forintot szánnak erre a célra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >