„Csak sétálj ki” boltot nyitott a Starbucks és az Amazon
A Starbucks és az Amazon megnyitotta első közös üzletüket. A Starbucks Pickup és az Amazon Go kombinálásából új bolt született New York 59. utcájában.
Az üzlet egyesíti a Starbucks app előre rendelési lehetőségét az Amazon Go „Csak sétálj ki” technológiájával, amelynek lényege a kasszamentes fizetés, amely mellett olyan kényelmi funkciók jelennek meg a boltban, mint az önálló munkaasztalok, vagy a megnövelt asztalméretek konnektorral és USB porttal.
Az új üzletben megtalálható a teljes Starbucks menü, valamint az Amazon Go ide készült termékválogatása, köztük friss saláták, szendvicsek, pékáruk és snackek.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >