„Csak sétálj ki” boltot nyitott a Starbucks és az Amazon
A Starbucks és az Amazon megnyitotta első közös üzletüket. A Starbucks Pickup és az Amazon Go kombinálásából új bolt született New York 59. utcájában.
Az üzlet egyesíti a Starbucks app előre rendelési lehetőségét az Amazon Go „Csak sétálj ki” technológiájával, amelynek lényege a kasszamentes fizetés, amely mellett olyan kényelmi funkciók jelennek meg a boltban, mint az önálló munkaasztalok, vagy a megnövelt asztalméretek konnektorral és USB porttal.
Az új üzletben megtalálható a teljes Starbucks menü, valamint az Amazon Go ide készült termékválogatása, köztük friss saláták, szendvicsek, pékáruk és snackek.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >