„Csak sétálj ki” boltot nyitott a Starbucks és az Amazon
A Starbucks és az Amazon megnyitotta első közös üzletüket. A Starbucks Pickup és az Amazon Go kombinálásából új bolt született New York 59. utcájában.
Az üzlet egyesíti a Starbucks app előre rendelési lehetőségét az Amazon Go „Csak sétálj ki” technológiájával, amelynek lényege a kasszamentes fizetés, amely mellett olyan kényelmi funkciók jelennek meg a boltban, mint az önálló munkaasztalok, vagy a megnövelt asztalméretek konnektorral és USB porttal.
Az új üzletben megtalálható a teljes Starbucks menü, valamint az Amazon Go ide készült termékválogatása, köztük friss saláták, szendvicsek, pékáruk és snackek.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks® by Nespresso®
A Starbucks® márka Nespresso® kompatibilis kapszuláinak termékcsaládja új taggal bővült…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >