Csak nem a Ryanairt promózza a Wizz Air?
A Wizz Air online platformja azzal a megoldással operál, hogy a látogatók elé csúszkáló slideshow-ban mutatja be az aktuális repülési ajánlatokat. Ám egy friss eset felveti a kérdést: vajon tényleg a Ryanair járataira kívánják-e felhívni a figyelmet?
A Wizz Air weboldalán az első (angol oldalon a második) ajánlat egy csábító lehetőséget kínál a Jordánia-i utazásra, „a Ryanairrel”. Azonnal felmerült a gyanú, hogy valami hiba történt, talán egy figyelmetlen grafikus hibája, vagy esetleg valaki hozzányúlt a rendszerhez?
Azonban a valóság ennél sokkal egyszerűbb és érdekesebb. Ha alaposabban szemügyre vesszük az ajánlatot, rájövünk, hogy nem a Ryanair járatairól van szó, hanem a Ryanair által üzemeltetett útvonalakról, amelyekre a Wizz Air kínálja saját jegyeit.
A Ryanair ugyanis nemrégiben leállította járatait Ammánba, ami miatt az ott rekedt utasoknak át kell helyezniük jegyeiket. Ebben a helyzetben a Wizz Air készült segítséggel, kedvezményes átfoglalási lehetőséget biztosítva az Ammán és Magyarország közötti járataira. Az „ajánlat” egyértelműen ezt a lehetőséget kívánja kommunikálni, amiért az utasoknak érdemes lehet kattintani az „Ajánlat megtekintése” gombra.
Ez a szokatlan helyzet egyébként az url-ben is tükröződik, ahol a „mentőakció” szó utal a segítségnyújtásra. Az érintett utasoknak április 30-ig van lehetőségük mentőjegyeket vásárolni az Ammánból induló és odaérkező járatok valamelyikére.
Kapcsolódó cikkeink
Átlagosan több mint hét napra kötnek utasbiztosítást a külföldre utazók
Az idei szezonban, a június eleje óta eltelt másfél hónapban…
Tovább olvasom >A Wizz Air októbertől négy új járatot indít
A Wizz Air négy új járatot indít az ősszel a…
Tovább olvasom >A repülőtéri káosz fényében felértékelődnek az utasbiztosítások
Az elmúlt időszakban naponta érkeznek hírek földön ragadt légi utasokról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >