Csak nem a Ryanairt promózza a Wizz Air?
A Wizz Air online platformja azzal a megoldással operál, hogy a látogatók elé csúszkáló slideshow-ban mutatja be az aktuális repülési ajánlatokat. Ám egy friss eset felveti a kérdést: vajon tényleg a Ryanair járataira kívánják-e felhívni a figyelmet?
A Wizz Air weboldalán az első (angol oldalon a második) ajánlat egy csábító lehetőséget kínál a Jordánia-i utazásra, „a Ryanairrel”. Azonnal felmerült a gyanú, hogy valami hiba történt, talán egy figyelmetlen grafikus hibája, vagy esetleg valaki hozzányúlt a rendszerhez?
Azonban a valóság ennél sokkal egyszerűbb és érdekesebb. Ha alaposabban szemügyre vesszük az ajánlatot, rájövünk, hogy nem a Ryanair járatairól van szó, hanem a Ryanair által üzemeltetett útvonalakról, amelyekre a Wizz Air kínálja saját jegyeit.
A Ryanair ugyanis nemrégiben leállította járatait Ammánba, ami miatt az ott rekedt utasoknak át kell helyezniük jegyeiket. Ebben a helyzetben a Wizz Air készült segítséggel, kedvezményes átfoglalási lehetőséget biztosítva az Ammán és Magyarország közötti járataira. Az „ajánlat” egyértelműen ezt a lehetőséget kívánja kommunikálni, amiért az utasoknak érdemes lehet kattintani az „Ajánlat megtekintése” gombra.
Ez a szokatlan helyzet egyébként az url-ben is tükröződik, ahol a „mentőakció” szó utal a segítségnyújtásra. Az érintett utasoknak április 30-ig van lehetőségük mentőjegyeket vásárolni az Ammánból induló és odaérkező járatok valamelyikére.
Kapcsolódó cikkeink
A kormány támogatja a magyar borászat megújulását és hagyományainak megőrzését
Régóta a mezőgazdaság zászlóshajójaként tekintünk a mindig megújulni képes borágazatra,…
Tovább olvasom >A Wizz Air felfüggeszti dubaji és abu-dzabi-i járatait
A közel-keleti konfliktus eszkalálódása, valamint az ennek nyomán elrendelt légtérzárak…
Tovább olvasom >Mol Limo: a legutóbbi három hosszú hétvégén a magyarok legnépszerűbb belföldi célpontja a Balaton volt
A hosszútávú belföldi bérlések legnépszerűbb célpontja a Balaton, a külföldieké…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >