Csak magyar tejet árul az ALDI
Az ALDI Magyarország mindig is fontosnak tartotta, hogy amely termékeknél csak lehet, kizárólag magyar gyártók és termelők áruit kínálja üzletei polcain. Különösen igaz ez szezonban a friss zöldségre és gyümölcsre, illetve egész évben a tőkehúsra, továbbá a tejre és a tejtermékekre.
Az áruházlánc a magyar tejtermelőkkel és tejfeldolgozókkal szorosan együttműködve folyamatosan bővítette tejkínálatát, és jelenleg két sajátmárkája, a Kokárdás és a Milfina alatt immár 13, különböző zsírtartalmú és eltarthatóságú tejet kínál vásárlói számára. A Kokárdás márkanév alatt három friss, kancsós tej található 1,5, 2,8 és 3,5%-os zsírtartalommal, illetve egy 1,5%-os UHT tej is elérhető, míg a
Milfina ESL és UHT tejek szintén három-három különböző zsírtartalommal kaphatóak. A laktóz-intoleranciával érintetteknek sem kell lemondaniuk a tejfogyasztásról, hiszen a Milfina – Enjoy Free márkanév alatt 1,5 és 2,8%-os laktózmentes UHT tej közül választhatnak. Az ALDI újdonsága, hogy a bio UHT tej is magyar forrásból kerül az áruházlánc 138 magyarországi üzletének polcaira, így az ALDI-ban kapható összes tej kizárólag magyar termelőtől, magyar tejfeldolgozótól származik.
Ezen felül nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is magyar tejből készül – köztük a füstölt és a laktózmentes változatok, összesen kilenc különböző termék.
Az ALDI ezzel a lépéssel jelentős mértékben támogatja a magyar tejipart, a vásárlók pedig biztosak lehetnek abban, hogy bármelyik változatra is esik a választásuk, az áruházlánc üzleteiben kizárólag kiváló minőségű magyar tejet fognak kapni.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >