Csak magyar tejet árul az ALDI
Az ALDI Magyarország mindig is fontosnak tartotta, hogy amely termékeknél csak lehet, kizárólag magyar gyártók és termelők áruit kínálja üzletei polcain. Különösen igaz ez szezonban a friss zöldségre és gyümölcsre, illetve egész évben a tőkehúsra, továbbá a tejre és a tejtermékekre.
Az áruházlánc a magyar tejtermelőkkel és tejfeldolgozókkal szorosan együttműködve folyamatosan bővítette tejkínálatát, és jelenleg két sajátmárkája, a Kokárdás és a Milfina alatt immár 13, különböző zsírtartalmú és eltarthatóságú tejet kínál vásárlói számára. A Kokárdás márkanév alatt három friss, kancsós tej található 1,5, 2,8 és 3,5%-os zsírtartalommal, illetve egy 1,5%-os UHT tej is elérhető, míg a
Milfina ESL és UHT tejek szintén három-három különböző zsírtartalommal kaphatóak. A laktóz-intoleranciával érintetteknek sem kell lemondaniuk a tejfogyasztásról, hiszen a Milfina – Enjoy Free márkanév alatt 1,5 és 2,8%-os laktózmentes UHT tej közül választhatnak. Az ALDI újdonsága, hogy a bio UHT tej is magyar forrásból kerül az áruházlánc 138 magyarországi üzletének polcaira, így az ALDI-ban kapható összes tej kizárólag magyar termelőtől, magyar tejfeldolgozótól származik.
Ezen felül nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is magyar tejből készül – köztük a füstölt és a laktózmentes változatok, összesen kilenc különböző termék.
Az ALDI ezzel a lépéssel jelentős mértékben támogatja a magyar tejipart, a vásárlók pedig biztosak lehetnek abban, hogy bármelyik változatra is esik a választásuk, az áruházlánc üzleteiben kizárólag kiváló minőségű magyar tejet fognak kapni.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >