Csak magyar tejet árul az ALDI
Az ALDI Magyarország mindig is fontosnak tartotta, hogy amely termékeknél csak lehet, kizárólag magyar gyártók és termelők áruit kínálja üzletei polcain. Különösen igaz ez szezonban a friss zöldségre és gyümölcsre, illetve egész évben a tőkehúsra, továbbá a tejre és a tejtermékekre.
Az áruházlánc a magyar tejtermelőkkel és tejfeldolgozókkal szorosan együttműködve folyamatosan bővítette tejkínálatát, és jelenleg két sajátmárkája, a Kokárdás és a Milfina alatt immár 13, különböző zsírtartalmú és eltarthatóságú tejet kínál vásárlói számára. A Kokárdás márkanév alatt három friss, kancsós tej található 1,5, 2,8 és 3,5%-os zsírtartalommal, illetve egy 1,5%-os UHT tej is elérhető, míg a
Milfina ESL és UHT tejek szintén három-három különböző zsírtartalommal kaphatóak. A laktóz-intoleranciával érintetteknek sem kell lemondaniuk a tejfogyasztásról, hiszen a Milfina – Enjoy Free márkanév alatt 1,5 és 2,8%-os laktózmentes UHT tej közül választhatnak. Az ALDI újdonsága, hogy a bio UHT tej is magyar forrásból kerül az áruházlánc 138 magyarországi üzletének polcaira, így az ALDI-ban kapható összes tej kizárólag magyar termelőtől, magyar tejfeldolgozótól származik.
Ezen felül nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is magyar tejből készül – köztük a füstölt és a laktózmentes változatok, összesen kilenc különböző termék.
Az ALDI ezzel a lépéssel jelentős mértékben támogatja a magyar tejipart, a vásárlók pedig biztosak lehetnek abban, hogy bármelyik változatra is esik a választásuk, az áruházlánc üzleteiben kizárólag kiváló minőségű magyar tejet fognak kapni.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >