Csak magyar tejet árul az ALDI
Az ALDI Magyarország mindig is fontosnak tartotta, hogy amely termékeknél csak lehet, kizárólag magyar gyártók és termelők áruit kínálja üzletei polcain. Különösen igaz ez szezonban a friss zöldségre és gyümölcsre, illetve egész évben a tőkehúsra, továbbá a tejre és a tejtermékekre.
Az áruházlánc a magyar tejtermelőkkel és tejfeldolgozókkal szorosan együttműködve folyamatosan bővítette tejkínálatát, és jelenleg két sajátmárkája, a Kokárdás és a Milfina alatt immár 13, különböző zsírtartalmú és eltarthatóságú tejet kínál vásárlói számára. A Kokárdás márkanév alatt három friss, kancsós tej található 1,5, 2,8 és 3,5%-os zsírtartalommal, illetve egy 1,5%-os UHT tej is elérhető, míg a
Milfina ESL és UHT tejek szintén három-három különböző zsírtartalommal kaphatóak. A laktóz-intoleranciával érintetteknek sem kell lemondaniuk a tejfogyasztásról, hiszen a Milfina – Enjoy Free márkanév alatt 1,5 és 2,8%-os laktózmentes UHT tej közül választhatnak. Az ALDI újdonsága, hogy a bio UHT tej is magyar forrásból kerül az áruházlánc 138 magyarországi üzletének polcaira, így az ALDI-ban kapható összes tej kizárólag magyar termelőtől, magyar tejfeldolgozótól származik.
Ezen felül nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is magyar tejből készül – köztük a füstölt és a laktózmentes változatok, összesen kilenc különböző termék.
Az ALDI ezzel a lépéssel jelentős mértékben támogatja a magyar tejipart, a vásárlók pedig biztosak lehetnek abban, hogy bármelyik változatra is esik a választásuk, az áruházlánc üzleteiben kizárólag kiváló minőségű magyar tejet fognak kapni.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >