Csak magyar tejet árul az ALDI
Az ALDI Magyarország mindig is fontosnak tartotta, hogy amely termékeknél csak lehet, kizárólag magyar gyártók és termelők áruit kínálja üzletei polcain. Különösen igaz ez szezonban a friss zöldségre és gyümölcsre, illetve egész évben a tőkehúsra, továbbá a tejre és a tejtermékekre.
Az áruházlánc a magyar tejtermelőkkel és tejfeldolgozókkal szorosan együttműködve folyamatosan bővítette tejkínálatát, és jelenleg két sajátmárkája, a Kokárdás és a Milfina alatt immár 13, különböző zsírtartalmú és eltarthatóságú tejet kínál vásárlói számára. A Kokárdás márkanév alatt három friss, kancsós tej található 1,5, 2,8 és 3,5%-os zsírtartalommal, illetve egy 1,5%-os UHT tej is elérhető, míg a
Milfina ESL és UHT tejek szintén három-három különböző zsírtartalommal kaphatóak. A laktóz-intoleranciával érintetteknek sem kell lemondaniuk a tejfogyasztásról, hiszen a Milfina – Enjoy Free márkanév alatt 1,5 és 2,8%-os laktózmentes UHT tej közül választhatnak. Az ALDI újdonsága, hogy a bio UHT tej is magyar forrásból kerül az áruházlánc 138 magyarországi üzletének polcaira, így az ALDI-ban kapható összes tej kizárólag magyar termelőtől, magyar tejfeldolgozótól származik.
Ezen felül nem csupán a tej magyar, hanem valamennyi kiszerelésű trappista sajt is magyar tejből készül – köztük a füstölt és a laktózmentes változatok, összesen kilenc különböző termék.
Az ALDI ezzel a lépéssel jelentős mértékben támogatja a magyar tejipart, a vásárlók pedig biztosak lehetnek abban, hogy bármelyik változatra is esik a választásuk, az áruházlánc üzleteiben kizárólag kiváló minőségű magyar tejet fognak kapni.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >