„Csábító” konferencia a saját márkákról
Kereskedők és beszállítóik sokféle módon növelhetik saját márkás cikkeik vonzerejét csomagolással, eladótéri kihelyezéssel, tévéreklámmal és termékkoncepcióval. Ezeket a módszereket tekintik át a PLMA idei konferenciáján Hamburgban, február utolsó két napján.
A program 27-én azzal kezdődik, hogy az élelmiszer-kereskedelem adatait elemző nemzetközi LZ Retailytics csoport szakértője, Denise Klug bemutatja a németországi piacot. Azt követően pedig a résztvevők ellátogatnak a város legnagyobb élelmiszerüzleteibe.
Másnap a kongresszus azzal folytatódik, hogy az európai kiskereskedelem és fogyasztás trendjeit elemzi Natalie Berg, az NBK Retail tanácsadó cég alapítója. Nevét könyve tette ismertté, amelynek címe: „Az Amazon a világ legkönyörtelenebb kereskedőjeként hogyan forradalmasítja az ágazatot”. Őt John Wright követi, a londoni székhelyű IGD globális piackutató cég kiskereskedelmi kutatásainak vezetője. Áttekinti szuper- és hipermarketek, valamint diszkontok útját ahhoz, hogy „intelligens üzletekké” váljanak; milyen módon vezessenek be új technológiákat és alkalmazkodjanak a fogyasztók új igényeihez.
Azután egy prezentációt láthatnak a résztvevők a saját márkás termékek csomagolásának és dizájnjának új trendjeiről. Majd Thomas Strerath jön, a hamburgi Jung von Matt reklámügynökség korábbi CEO-ja. Ő a tévé és a közösségi média befolyásának növekedéséről ad majd elő. Utána a fogyasztók elcsábításának minden elemét bemutatja Regan Leggett, a Nielsen „átgondolt vezetés és előrejelzés” részlegének vezetője.
Mint a Trade magazin partnere, a PLMA szerkesztőségünk rendelkezésére fogja bocsátani az előadások szövegét, amelyeket majd lapunkban ismertetünk. //
Kapcsolódó cikkeink
PLMA: Tízből hat Z-generációs amerikai gyakran vásárol saját márkát
A spórolási szándék fiatalok körében is egyre jellemzőbb növekedésével egyidejűleg…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Hollandiában a saját márkák aránya az értékesítésben eléri a 30%-ot
A legfrissebb adatok szerint a holland szupermarketek polcain található áruk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Robotizált eperfarm
A Csehországi Brno melletti Ráječek-farmon az eper termesztését és betakarítását…
Tovább olvasom >Októbertől csökken a francia kenyerek és pékáruk sótartalma
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlására Franciaországban csökkentik a pékáruk sótartalmát,…
Tovább olvasom >Október végéig tartott a körteszüret Magyarországon
Egészen október végéig elhúzódott el a hazai körteszezon. Magyarországon közel 2000…
Tovább olvasom >