„Csábító” konferencia a saját márkákról
Kereskedők és beszállítóik sokféle módon növelhetik saját márkás cikkeik vonzerejét csomagolással, eladótéri kihelyezéssel, tévéreklámmal és termékkoncepcióval. Ezeket a módszereket tekintik át a PLMA idei konferenciáján Hamburgban, február utolsó két napján.
A program 27-én azzal kezdődik, hogy az élelmiszer-kereskedelem adatait elemző nemzetközi LZ Retailytics csoport szakértője, Denise Klug bemutatja a németországi piacot. Azt követően pedig a résztvevők ellátogatnak a város legnagyobb élelmiszerüzleteibe.
Másnap a kongresszus azzal folytatódik, hogy az európai kiskereskedelem és fogyasztás trendjeit elemzi Natalie Berg, az NBK Retail tanácsadó cég alapítója. Nevét könyve tette ismertté, amelynek címe: „Az Amazon a világ legkönyörtelenebb kereskedőjeként hogyan forradalmasítja az ágazatot”. Őt John Wright követi, a londoni székhelyű IGD globális piackutató cég kiskereskedelmi kutatásainak vezetője. Áttekinti szuper- és hipermarketek, valamint diszkontok útját ahhoz, hogy „intelligens üzletekké” váljanak; milyen módon vezessenek be új technológiákat és alkalmazkodjanak a fogyasztók új igényeihez.
Azután egy prezentációt láthatnak a résztvevők a saját márkás termékek csomagolásának és dizájnjának új trendjeiről. Majd Thomas Strerath jön, a hamburgi Jung von Matt reklámügynökség korábbi CEO-ja. Ő a tévé és a közösségi média befolyásának növekedéséről ad majd elő. Utána a fogyasztók elcsábításának minden elemét bemutatja Regan Leggett, a Nielsen „átgondolt vezetés és előrejelzés” részlegének vezetője.
Mint a Trade magazin partnere, a PLMA szerkesztőségünk rendelkezésére fogja bocsátani az előadások szövegét, amelyeket majd lapunkban ismertetünk. //
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >