Sealed Air: kiskereskedelmi kitekintés a fogyasztási cikkek marketing fórumán
Az idei „Fogyasztói cikkek marketing fórumán” a Carrefour, a Tesco, a Wal-Mart és a Jerónimo Martens marketing vezetői osztják meg szaktudásukat olyan témákban, mint például a kiskereskedő és gyártó közötti együttműködés vagy a többcsatornás kiskereskedelem. A november 2-4. között Lisszabonban megrendezésre kerülő eseményt a Sealed Air által szponzorált boltlátogatások teszik teljessé.
A RetailPartners aktuális számában négy példát is bemutat a cég arra vonatkozóan, hogyan érvényesül ez az átfogó szemléletmód tevékenységükön. Különleges, a párizsi Packforum®-on rendezett eseményükön kiderült, hogy miként talált rá 90 kiskereskedelmi és élelmiszeripari vezető a „zöldebb” készétel-csomagolási megoldásokra, amelyek egyúttal tovább javítják a minőséget és fokozzák a kényelmet.
Két új csomagolási megoldásskal is megismerkedhet: a legújabb Cryovac® New Gen Darfresh® fóliával, amely 30%-kal kevesebb anyagból készül, egyúttal tetszetősebb termékmegjelenést nyújt; valamint a Blueware®-rel, amely egy környezetbarát csomagolási megoldás, amely kímélő belülről, ám kemény kívülről.
Végezetül, bepillanthatnak az új reklámkampányba. A „kevesebb több” koncepcióra épülő kampány visszatükrözi vállalatunk történelmi pozícióját a fenntartható és korszerű csomagolás fejlesztése tekintetében.
Tekintse meg a teljes programot
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >