Sealed Air: kiskereskedelmi kitekintés a fogyasztási cikkek marketing fórumán
Az idei „Fogyasztói cikkek marketing fórumán” a Carrefour, a Tesco, a Wal-Mart és a Jerónimo Martens marketing vezetői osztják meg szaktudásukat olyan témákban, mint például a kiskereskedő és gyártó közötti együttműködés vagy a többcsatornás kiskereskedelem. A november 2-4. között Lisszabonban megrendezésre kerülő eseményt a Sealed Air által szponzorált boltlátogatások teszik teljessé.
A RetailPartners aktuális számában négy példát is bemutat a cég arra vonatkozóan, hogyan érvényesül ez az átfogó szemléletmód tevékenységükön. Különleges, a párizsi Packforum®-on rendezett eseményükön kiderült, hogy miként talált rá 90 kiskereskedelmi és élelmiszeripari vezető a „zöldebb” készétel-csomagolási megoldásokra, amelyek egyúttal tovább javítják a minőséget és fokozzák a kényelmet.
Két új csomagolási megoldásskal is megismerkedhet: a legújabb Cryovac® New Gen Darfresh® fóliával, amely 30%-kal kevesebb anyagból készül, egyúttal tetszetősebb termékmegjelenést nyújt; valamint a Blueware®-rel, amely egy környezetbarát csomagolási megoldás, amely kímélő belülről, ám kemény kívülről.
Végezetül, bepillanthatnak az új reklámkampányba. A „kevesebb több” koncepcióra épülő kampány visszatükrözi vállalatunk történelmi pozícióját a fenntartható és korszerű csomagolás fejlesztése tekintetében.
Tekintse meg a teljes programot
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >