Coty: többmilliós veszteséget hozott a kozmetikai termékek iránti kereslet visszaesése
A Coty Inc. bőrápolási üzletágának fejlesztésével tervezi ellensúlyozni a járvány miatt kozmetikai termékei iránt visszaeső keresletet, amely csalódást keltő negyedéves bevételt eredményezett.
Mivel a vásárlók a növekvő számú koronavírusos esetek miatti újabb lezárások közepette az alapozót és rúzst szérumokra és hidratáló krémekre cserélték, a kozmetikai termékgyártók kénytelenek fokozni jelenlétüket a bőrápolási kategóriában. A Coty jelenleg az ázsiai piacra szánt bőrápolási termékeken dolgozik, miközben a 2022-es pénzügyi évre tervezett Kim Kardashian West bőrápolási termékcsalád piaci bevezetését készíti elő.
Az online értékesítés EMEA-régióban bekövetkezett 30 százalékos növekedése nem volt elegendő a pandémia miatti boltbezárások ellensúlyozására egyes európai piacokon, hiszen az értékesítés itt összesen 21,9%-kal esett vissza.
A reptéri üzletekben látott forgalom-visszaesés okán a cég most Kína Hainan tartományában tervez új üzleteket nyitni, ahonnan a hírek a tehetős kínai vásárlók vámmentes üzletekben folytatott költekezéséről szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Az RSZKF vírus miatt változatlanul szigorú előírások és intézkedések vannak érvényben
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a figyelmet, hogy továbbra…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >