Coty: többmilliós veszteséget hozott a kozmetikai termékek iránti kereslet visszaesése
A Coty Inc. bőrápolási üzletágának fejlesztésével tervezi ellensúlyozni a járvány miatt kozmetikai termékei iránt visszaeső keresletet, amely csalódást keltő negyedéves bevételt eredményezett.
Mivel a vásárlók a növekvő számú koronavírusos esetek miatti újabb lezárások közepette az alapozót és rúzst szérumokra és hidratáló krémekre cserélték, a kozmetikai termékgyártók kénytelenek fokozni jelenlétüket a bőrápolási kategóriában. A Coty jelenleg az ázsiai piacra szánt bőrápolási termékeken dolgozik, miközben a 2022-es pénzügyi évre tervezett Kim Kardashian West bőrápolási termékcsalád piaci bevezetését készíti elő.
Az online értékesítés EMEA-régióban bekövetkezett 30 százalékos növekedése nem volt elegendő a pandémia miatti boltbezárások ellensúlyozására egyes európai piacokon, hiszen az értékesítés itt összesen 21,9%-kal esett vissza.
A reptéri üzletekben látott forgalom-visszaesés okán a cég most Kína Hainan tartományában tervez új üzleteket nyitni, ahonnan a hírek a tehetős kínai vásárlók vámmentes üzletekben folytatott költekezéséről szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >Ezekért a termékekért rohamoznák meg a boltokat, ha jönne egy katasztrófa
A koronavírus-járvány tanulsága alapján fontos felkészülni a váratlan eseményekre, legyen…
Tovább olvasom >A Rubedo Life Sciences-szel együttműködésben fejleszt anti-ageing megoldást a Beiersdorf
Több éves együttműködésbe kezd a Beiersdorf a Rubedo Life Sciences-szel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >