Corvin Bevásárlóközpont: száz nap alatt legalább két és félmillió látogató
2010. október 27-én nyílt meg a Corvin Bevásárlóközpont, amely már az első héten mintegy kétszázezer látogatót üdvözölhetett. A sikeres nyitás óta a vásárlók lelkesedése töretlen, hiszen a 100. napi fennállása alkalmából a Corvin már meghaladta a két és félmilliomodik látogatói számot.
2011. február 4-én ünnepli 100. napi fennállását Budapest új belvárosa szívében található Corvin Bevásárlóközpont. Ez alkalomból rendkívüli akciókkal és meglepetésekkel kedveskedik a vendégeinek.
A Corvin sikere nem csupán a nyitási kedvezményeknek, majd az azt követő karácsonyi akcióknak és szezonális kiárusításoknak köszönhető, hanem elsősorban az emberközpontú fejlesztő-üzemeltető koncepció mentén kialakított komplexumnak, valamint az általa nyújtott szolgáltatásoknak. Továbbá köszönhető annak a hozzáállásnak is, amely az üzemeltetésért felelős csapatot jellemzi, akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy a látogatók jól érezzék magukat a Corvinban. Időszakos és állandó, de mindenekelőtt változatos családi, zenei és sportprogramokkal, mint például az ingyenes játszóházzal és a március közepéig működő 200 négyzetméteres jégpályával várják az érdeklődőket, amely utóbbi a tetőteraszon került kialakításra.
A bevásárlóközpont tömegközlekedéssel és autóval egyaránt könnyen elérhető, az épület alatt kialakított mélygarázsban pedig 5 órás intervallum erejéig biztosított az ingyenes parkolás.
„Szívből örülök annak, hogy a Corvin Bevásárlóközpont első 100 napja ilyen sikeres volt, és bízom benne, hogy az elkövetkezendő időszak újdonságai révén az egy éves születésnapunk alkalmával még több pozitívumról számolhatok majd be. Ezúton is köszönöm a vendégeink hűségét, valamint partnereinknek a konstruktív közös munkát!”- idézi Nagy Évát, a bevásárlóközpont igazgatónőjét a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >