Corvin Bevásárlóközpont: száz nap alatt legalább két és félmillió látogató
2010. október 27-én nyílt meg a Corvin Bevásárlóközpont, amely már az első héten mintegy kétszázezer látogatót üdvözölhetett. A sikeres nyitás óta a vásárlók lelkesedése töretlen, hiszen a 100. napi fennállása alkalmából a Corvin már meghaladta a két és félmilliomodik látogatói számot.
2011. február 4-én ünnepli 100. napi fennállását Budapest új belvárosa szívében található Corvin Bevásárlóközpont. Ez alkalomból rendkívüli akciókkal és meglepetésekkel kedveskedik a vendégeinek.
A Corvin sikere nem csupán a nyitási kedvezményeknek, majd az azt követő karácsonyi akcióknak és szezonális kiárusításoknak köszönhető, hanem elsősorban az emberközpontú fejlesztő-üzemeltető koncepció mentén kialakított komplexumnak, valamint az általa nyújtott szolgáltatásoknak. Továbbá köszönhető annak a hozzáállásnak is, amely az üzemeltetésért felelős csapatot jellemzi, akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy a látogatók jól érezzék magukat a Corvinban. Időszakos és állandó, de mindenekelőtt változatos családi, zenei és sportprogramokkal, mint például az ingyenes játszóházzal és a március közepéig működő 200 négyzetméteres jégpályával várják az érdeklődőket, amely utóbbi a tetőteraszon került kialakításra.
A bevásárlóközpont tömegközlekedéssel és autóval egyaránt könnyen elérhető, az épület alatt kialakított mélygarázsban pedig 5 órás intervallum erejéig biztosított az ingyenes parkolás.
„Szívből örülök annak, hogy a Corvin Bevásárlóközpont első 100 napja ilyen sikeres volt, és bízom benne, hogy az elkövetkezendő időszak újdonságai révén az egy éves születésnapunk alkalmával még több pozitívumról számolhatok majd be. Ezúton is köszönöm a vendégeink hűségét, valamint partnereinknek a konstruktív közös munkát!”- idézi Nagy Évát, a bevásárlóközpont igazgatónőjét a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >