Corona Extra a felejthetetlen nyári pillanatokhoz
A világ első számú mexikói söre a Borsodi Sörgyár forgalmazásában kerül a magyar üzletek polcaira
Összetéveszthetetlen színével és egyedi ízével a Corona Extra méltán az első számú mexikói sör a világon. Az ikonikus átlátszó üvegben érkező Corona az idei évtől a Borsodi Sörgyár forgalmazásában elérhető Magyarországon.
A Corona lágy íze 1925 óta hirdeti Mexikó büszkeségét, és az elmúlt évtizedek töretlen népszerűségének köszönhetően ma már több mint 180 országban elérhető.
A leggyakrabban lime-mal szervírozott aranyló színű sörkiváló kísérője lehet a baráti beszélgetéseknek, nyári összejöveteleknek és a haza piacon elérhető 24 üveges karton kiszerelés tökéletes kelléke lehet a nyáresti kerti partiknak.
Aki a Corona mellett teszi le a voksát, az egyszerűségre és a minőségre szavaz. A Corona átlátszó üvege is ezt a filozófiát hirdeti: a legtisztább, legkiválóbb alapanyagok a legtisztább, legáttetszőbb üvegben.
A tökéletes Corona-élményhez az italt a palack nyakába helyezett frissen vágott lime-szelettel szolgáljuk fel, amelynek levét a fogyasztás előtt a sörbe préseljük. Az ajánlott fogyasztási hőmérséklet 5 Celsius fok.
„Nagy örömükre szolgál, hogy a CoronaExtra-val egy nagy múltú és rendkívül népszerű sörmárkával bővül a Borsodi Sörgyár fogalmazásában elérhető prémium termékek palettája. A Corona egyegyedi, összetéveszthetetlen ízvilágú világos sör, így bízunk benne, hogy a fogyasztók továbbra is szívesen választják majd, ha egy különleges mexikói sör élményre vágynak” – emelte ki a Corona bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója
Kapcsolódó cikkeink
Koffeines változattal indítja a tavaszt a megújult Friss 0,0%
Jelentős újításokkal készül az idei szezonra a Friss 0,0% márka,…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >