Corona Extra a felejthetetlen nyári pillanatokhoz
A világ első számú mexikói söre a Borsodi Sörgyár forgalmazásában kerül a magyar üzletek polcaira
Összetéveszthetetlen színével és egyedi ízével a Corona Extra méltán az első számú mexikói sör a világon. Az ikonikus átlátszó üvegben érkező Corona az idei évtől a Borsodi Sörgyár forgalmazásában elérhető Magyarországon.
A Corona lágy íze 1925 óta hirdeti Mexikó büszkeségét, és az elmúlt évtizedek töretlen népszerűségének köszönhetően ma már több mint 180 országban elérhető.
A leggyakrabban lime-mal szervírozott aranyló színű sörkiváló kísérője lehet a baráti beszélgetéseknek, nyári összejöveteleknek és a haza piacon elérhető 24 üveges karton kiszerelés tökéletes kelléke lehet a nyáresti kerti partiknak.
Aki a Corona mellett teszi le a voksát, az egyszerűségre és a minőségre szavaz. A Corona átlátszó üvege is ezt a filozófiát hirdeti: a legtisztább, legkiválóbb alapanyagok a legtisztább, legáttetszőbb üvegben.
A tökéletes Corona-élményhez az italt a palack nyakába helyezett frissen vágott lime-szelettel szolgáljuk fel, amelynek levét a fogyasztás előtt a sörbe préseljük. Az ajánlott fogyasztási hőmérséklet 5 Celsius fok.
„Nagy örömükre szolgál, hogy a CoronaExtra-val egy nagy múltú és rendkívül népszerű sörmárkával bővül a Borsodi Sörgyár fogalmazásában elérhető prémium termékek palettája. A Corona egyegyedi, összetéveszthetetlen ízvilágú világos sör, így bízunk benne, hogy a fogyasztók továbbra is szívesen választják majd, ha egy különleges mexikói sör élményre vágynak” – emelte ki a Corona bevezetése kapcsán Balássy Árpád, a Borsodi marketingigazgatója
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Sörkülönlegességekkel fűszerezi meg a Borsodi az ünnepeket
Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a…
Tovább olvasom >Rally a magyar élelmiszerekért immár tizennyolcadszor
A Master Good Kft. csapata nyerte a 18. alkalommal megrendezett Coop Rallyt. A minőségi, magyar élelmiszer-előállítást…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >