Coop Rally: újabb 750 kilométer a magyar termékekért
A Metsä Tissue Hungary Kft. győzelmével fejeződött be idén a Coop Rally, amelynek mintegy 300 versenyzője 8 helyszínen ismerkedhetett meg az FMCG-szektort képviselő cégekkel. A 2018-ban immár tizenharmadszor megrendezésre került szakmai program célja, hogy a COOP Gazdasági Csoport bemutassa hazai beszállító partnereit, és felhívja a figyelmet a magyar élelmiszer-feldolgozás értékeire. Dr. Nagy István, agrárminiszter a COOP Csoport célkitűzésével egyetértve – elődjéhez hasonlóan – vállalta a program fővédnöki szerepét.
A szeptember 12–13-án lebonyolított Coop Rallyn a résztvevők a hazai élelmiszer-kereskedelmi piacon évi mintegy 2 ezer milliárd forintot kitevő termékértékesítést és a COOP Csoporttal együtt több mint 50 ezer munkavállalót képviseltek. A szakmai programon közel 100 élelmiszeripari, kiskereskedelmi, szolgáltató- és médiacég csapata több mint 105 autóval, 3 médiabusszal járta végig a Nyugat-Magyarországon kijelölt útvonalat.
A verseny záróeseményén az eddig elért eredményeket méltatta Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke beszédében elmondta: azt követően, hogy több mint egy évtizede elhatározták, hogy a Coop Rally segítségével a magyar termékeket állítják az érdeklődés középpontjába, az évről évre megrendezett esemény mára elérte hatását.
– A Coop Rally egy márka, egy brand lett, és elértük a kezdetekkor magunk elé kitűzött célokat – fogalmazott.
– A Coop Rally azt tűzte ki maga elé, hogy hírét viszi a kiváló magyar termékeknek, a minőségi, hazai élelmiszerek jelentette értékeknek – mondta el az ünnepségen Bognár Lajos. Az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős helyettes államtitkára kifejtette: mára a magyar élelmiszerek a megbízhatóságot, a minőséget jelentik.
A Coop Rally 2018 díjazottjai
Az eseményen elhangzott: a magyar termékek népszerűsége, a vásárlói tudatosság sokat javult az elmúlt időszakban, ám sok még a teendő ezen a téren. Éppen ezért a kereskedelmi lánc jövőre is folytatja azt a munkát, amelyet a Coop Rally révén több mint egy évtizede megkezdett, és 2019-ben az ország keleti felén rendezik meg a szakmai programot. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Elindult a mézfogyasztást ösztönző kampány
Elindult a mézfogyasztást népszerűsítő idei kampány, amelynek középpontjában a hársméz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >