Coop Rally: növekedési pályán az Aquarius-Buszesz csoport
Továbbra is növekedési pályán halad az Aquarius-Buszesz csoport, az idei első fél éves nettó árbevétele 11,616 milliárd forintot tett ki, 24 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest – mondta az MTI-nek Dunai András elnök-vezérigazgató csütörtökön Albertirsán, a cégcsoport telephelyén a X. Coop rally első állomásán.
A versenyt Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) parlamenti államtitkára indította útjára. A start előtt elmondta: a lehető legtöbb magyar embert rá kell ébreszteni arra, hogy a boltokban magyar élelmiszereket válasszon. Hozzátette, a magyar élelmiszerek kiváló minőségűek, és biztonságosak, az FM pedig azért támogatja a rallyt, mert a minőségi magyar élelmiszerekre és azok gyártóira hívja fel a figyelmet.
Dunai András elmondta, hogy a cégcsoport tavalyi nettó árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot. Ez több mint 1 milliárd forintos növekedés az előző évhez képest. Az adózott eredmény 2014-ben 638,75 millió forintot tett ki, szemben az előző évi 538,47 millió forinttal.
Dunai András jelezte: tavaly az enyhe nyári időszak miatt ugyan minimálisan csökkent az ásványvíz-eladás, az ecet értékesítéséből származó bevétel stagnált, de a cégcsoport árbevételét így is sikerült növelni az energiaital, az ízesített ásványvíz és a szénsavas üdítő italok forgalmával. Mára több áruházlánc nemzetközi szintű stratégiai beszállítójává vált a cégcsoport.
A tizedik alkalommal megszervezett országjáró autós túra a verseny két napja alatt mintegy 500 kilométert megtéve jut el Albertirsáról Egerig, és közben több magyar élelmiszer gyártó cég telephelyét érinti az Alföldön és Észak-Magyarországon. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >