Coop: kiterjesztett valóság a jobb vásárlási élményért
AR, azaz kiterjesztett valóság-játékot tesztel a Coop Svédország annak érdekében, hogy játékosabbá és izgalmasabbá tegye a vásárlást a családok számára.

Új ötletekkel a vásárlási élmény javításáért
Az appot a Coop Test Labja fejlesztette ki a Peppy Pals-szal együtt. A receptvadászó játék lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy segítséget kérjenek kedvenc Peppy Pals karaktereiktől, hogy segítsenek a boltban összegyűjteni az általuk kiválasztott receptek hozzávalóit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A jövő vásárlója 2025-ben: az ár és a kényelem mindenek felett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai díjeső a SPAR Magyarországnál: fenntarthatósági, kereskedelmi és kommunikációs elismerések
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
