Coop: kiterjesztett valóság a jobb vásárlási élményért
AR, azaz kiterjesztett valóság-játékot tesztel a Coop Svédország annak érdekében, hogy játékosabbá és izgalmasabbá tegye a vásárlást a családok számára.
Az appot a Coop Test Labja fejlesztette ki a Peppy Pals-szal együtt. A receptvadászó játék lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy segítséget kérjenek kedvenc Peppy Pals karaktereiktől, hogy segítsenek a boltban összegyűjteni az általuk kiválasztott receptek hozzávalóit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >A Biedronka szlovákiai piacra lépésére készül a Lidl
Továbbra is igényt tart a Lidl az árvezető szerepre Szlovákiában.…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >