Coop: kiterjesztett valóság a jobb vásárlási élményért
AR, azaz kiterjesztett valóság-játékot tesztel a Coop Svédország annak érdekében, hogy játékosabbá és izgalmasabbá tegye a vásárlást a családok számára.
Az appot a Coop Test Labja fejlesztette ki a Peppy Pals-szal együtt. A receptvadászó játék lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy segítséget kérjenek kedvenc Peppy Pals karaktereiktől, hogy segítsenek a boltban összegyűjteni az általuk kiválasztott receptek hozzávalóit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >