Coop: kiterjesztett valóság a jobb vásárlási élményért
AR, azaz kiterjesztett valóság-játékot tesztel a Coop Svédország annak érdekében, hogy játékosabbá és izgalmasabbá tegye a vásárlást a családok számára.

Új ötletekkel a vásárlási élmény javításáért
Az appot a Coop Test Labja fejlesztette ki a Peppy Pals-szal együtt. A receptvadászó játék lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy segítséget kérjenek kedvenc Peppy Pals karaktereiktől, hogy segítsenek a boltban összegyűjteni az általuk kiválasztott receptek hozzávalóit.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >