”Collecteroo” néven indít élelmiszerbankoknak szolgáltatást a Deliveroo Trussell Trusttal
A Deliveroo új szolgáltatása keretében bontatlan és lejárt szavatosságú élelmiszereket gyűjt be a fogyasztók otthonából és szállítja azokat élelmiszerbankoknak.
A Collecteroo szolgáltatás decemberben öt napig elérhető Londonban, Birminghamben, Manchesterben, Glasgowban és Cardiffban.
Azok, akik szeretnének élelmiszeret jótékony célra adományozni és azt a Collecteroo szolgáltatáson belül otthonukból begyűjtetni, november 28-ig egy microsite-on – collecteroo.uk – keresztül ütemezhetik az átvételt. A gyűjtés december 12-én kezdődik Londonban és december 17-én ér véget Manchesterben.
A szolgáltatás „több ember számára teszi lehetővé az adományozást, például olyanok számára, akik fizikailag nem képesek a szupermarketek adománypontjainál leadni a tárgyakat” – közölte a Deliveroo.
Az összegyűjtött tételek az egyes városokban a The Trussell Trust hálózatában működő helyi élelmiszerbankokhoz kerülnek.
„A Trussell Trust-tal szorosan együttműködve mostantól megkönnyítjük az élelmiszer-adományozást azáltal, hogy közvetlen kapcsolatot létesíünk a helyi lakosok és a helyi élelmiszerbankok között” – mondta Will Shu, a Deliveroo alapító vezérigazgatója.
„Fogyasztóinkkal együtt elkötelezettek vagyunk az éhezés elleni küzdelem támogatása mellett.”
A Deliveroo kutatása szerint a britek 58%-a érez nagyobb indíttatást a „jótékonyságra és adományozásra” a karácsonyi időszakban.
Az élelmiszerbankok iránti kereslet pedig várhatóan tovább nő a tél folyamán.
Kapcsolódó cikkeink
Drónos ételkiszállítást tesztel a Deliveroo Dublinban
A Deliveroo ételkiszállító cég elindította első drónos kiszállítási pilotprogramját Dublinban,…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >