”Collecteroo” néven indít élelmiszerbankoknak szolgáltatást a Deliveroo Trussell Trusttal
A Deliveroo új szolgáltatása keretében bontatlan és lejárt szavatosságú élelmiszereket gyűjt be a fogyasztók otthonából és szállítja azokat élelmiszerbankoknak.
A Collecteroo szolgáltatás decemberben öt napig elérhető Londonban, Birminghamben, Manchesterben, Glasgowban és Cardiffban.
Azok, akik szeretnének élelmiszeret jótékony célra adományozni és azt a Collecteroo szolgáltatáson belül otthonukból begyűjtetni, november 28-ig egy microsite-on – collecteroo.uk – keresztül ütemezhetik az átvételt. A gyűjtés december 12-én kezdődik Londonban és december 17-én ér véget Manchesterben.
A szolgáltatás „több ember számára teszi lehetővé az adományozást, például olyanok számára, akik fizikailag nem képesek a szupermarketek adománypontjainál leadni a tárgyakat” – közölte a Deliveroo.
Az összegyűjtött tételek az egyes városokban a The Trussell Trust hálózatában működő helyi élelmiszerbankokhoz kerülnek.
„A Trussell Trust-tal szorosan együttműködve mostantól megkönnyítjük az élelmiszer-adományozást azáltal, hogy közvetlen kapcsolatot létesíünk a helyi lakosok és a helyi élelmiszerbankok között” – mondta Will Shu, a Deliveroo alapító vezérigazgatója.
„Fogyasztóinkkal együtt elkötelezettek vagyunk az éhezés elleni küzdelem támogatása mellett.”
A Deliveroo kutatása szerint a britek 58%-a érez nagyobb indíttatást a „jótékonyságra és adományozásra” a karácsonyi időszakban.
Az élelmiszerbankok iránti kereslet pedig várhatóan tovább nő a tél folyamán.
Kapcsolódó cikkeink
1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >Adományozással ünnepli 100. áruházának nyitását a JYSK Magyarország
Október végén Debrecenben nyílik a JYSK legújabb áruháza, amely hazánkban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >