Remek évet zárt a Colgate-Palmolive
A Colgate-Palmolive 2017 utolsó negyedévében 3892 millió dolláros forgalomról számolt be, mely az előző év hasonló időszakához képest 4,5%-os növekedést jelent. Bár az árak globális szinten 1%-kal estek, világszerte az eladások 3%-kal növekedtek. Ian Cook a cég elnöke elmondta:
– Az év végén minden vezető márkánk jelentős fejlődést mutatott, melynek mozgatórugója az egészséges életvitel egyre széleskörűbb elterjedése Dél- és Észak-Amerikában, illetve Európában. Ez utóbbi térségben az eladások 13%-kal növekedtek.
Kapcsolódó cikkeink
Partnerként csatlakozott a Danone a 100+ Accelerator programba
Csatlakozott a Danone az AB InBev, a The Coca-Cola Company,…
Tovább olvasom >Innen csak felfelé!
A piaci szereplők szerint nagyjából a mélypontra került 2024 elejére…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >