Remek évet zárt a Colgate-Palmolive
A Colgate-Palmolive 2017 utolsó negyedévében 3892 millió dolláros forgalomról számolt be, mely az előző év hasonló időszakához képest 4,5%-os növekedést jelent. Bár az árak globális szinten 1%-kal estek, világszerte az eladások 3%-kal növekedtek. Ian Cook a cég elnöke elmondta:
– Az év végén minden vezető márkánk jelentős fejlődést mutatott, melynek mozgatórugója az egészséges életvitel egyre széleskörűbb elterjedése Dél- és Észak-Amerikában, illetve Európában. Ez utóbbi térségben az eladások 13%-kal növekedtek.
Kapcsolódó cikkeink
Lassulni látszik a Temu és a Shein növekedése Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság a söripart is elérte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Funkcióval telített frissítők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Az árrésstop rossz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszertanúsítvány az ultrafeldolgozott összetevőktől mentes termékeknek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
