Coca-Cola-ősz Mihalik Enikőékkel
Ismét a gyönyörű Mihalik Enikő lesz a Coca-Cola kampányának arca: a nyár elmúltával is csodálhatjuk fotóit országszerte épülethálókon, óriásplakátokon, buszmegállókon, citylightokon. Az őszi közterületi márkakampányban nemcsak kedvenc szupermodellünket láthatjuk majd; a híresség modelltársaival az esti kikapcsolódásra készülve szürcsöl majd Coca-Cola zerót. A szabadtéri, friss és laza kép hátterében ezúttal fővárosunk lesz látható – az ismert magyar látványosság és a magyar szupermodell még közelebb hozza a márkát a hazai rajongókhoz.
A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. //
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban
Gyorsult az euróövezet gazdasági teljesítményének növekedése júniusban az S&P Global…
Tovább olvasom >Így változnak a gyógyszerárak: árkorlátozást vezetett be a kormány
Július 1-jétől életbe lépett a Nemzetgazdasági Minisztérium gyógyszerekre vonatkozó árkorlátozása,…
Tovább olvasom >