Coca-Cola-ősz Mihalik Enikőékkel
Ismét a gyönyörű Mihalik Enikő lesz a Coca-Cola kampányának arca: a nyár elmúltával is csodálhatjuk fotóit országszerte épülethálókon, óriásplakátokon, buszmegállókon, citylightokon. Az őszi közterületi márkakampányban nemcsak kedvenc szupermodellünket láthatjuk majd; a híresség modelltársaival az esti kikapcsolódásra készülve szürcsöl majd Coca-Cola zerót. A szabadtéri, friss és laza kép hátterében ezúttal fővárosunk lesz látható – az ismert magyar látványosság és a magyar szupermodell még közelebb hozza a márkát a hazai rajongókhoz.
A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >