Coca-Cola HBC Magyarország: új kommunikációs vezető
2015 márciusától Tóth Valentin a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója.
Közkapcsolati és kommunikációs igazgatóként 2015 márciusától Tóth Valentin irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kommunikációs és vállalati kapcsolati tevékenységét. Az új vezető több mint tizenöt éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, illetve korábban újságíró-szerkesztőként is dolgozott.
A kormányzati kapcsolatok mellett Tóth Valentin felel a külső- és belső kommunikáció, valamint a CSR és szponzorációs tevékenységek koordinációjáért, ezzel támogatva Magyarország vezető üdítőital-gyártójának növekedési stratégiáját. A szakember kiemelt céljának tekinti a vállalati belső folyamatokat segítő kommunikációs csatornák fejlesztését, továbbá az idén 10 éves Coca-Cola Testébresztő aktív életmód program kibővítését.
Tóth Valentin a Dreher Sörgyárak Zrt.-től érkezett a céghez, ahol szintén vállalati kapcsolatok vezető volt. Tanácsadóként már kinevezése előtt is támogatta a Coca-Cola HBC Magyarország, valamint több vezető nagyvállalat – Gazprom, Nestlé, Bosch és a Telekom csoport – és civil szervezet kommunikációját. Tóth Valentin diplomáját történelem szakos bölcsészként szerezte az ELTE Bölcsésztudományi Karán, ahol média és angol szakokon is tanult.
Kapcsolódó cikkeink
A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Szénsavas üdítők és szörpök viharos piaci hullámokon
A szénsavas üdítők és a szörpök piacán a magas infláció, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >Megjelent a világ első unalmas telefonja a Heineken jóvoltából
A Heineken® a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta…
Tovább olvasom >MediaMarkt: Kincset érő tárgyak lapulnak a magyarok szekrényeiben
Lefelé vásárlással kompenzáljuk az egyelőre még bizonytalan anyagi helyzetünket, de…
Tovább olvasom >