Coca-Cola HBC Magyarország: új kommunikációs vezető
2015 márciusától Tóth Valentin a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója.
Közkapcsolati és kommunikációs igazgatóként 2015 márciusától Tóth Valentin irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kommunikációs és vállalati kapcsolati tevékenységét. Az új vezető több mint tizenöt éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, illetve korábban újságíró-szerkesztőként is dolgozott.
A kormányzati kapcsolatok mellett Tóth Valentin felel a külső- és belső kommunikáció, valamint a CSR és szponzorációs tevékenységek koordinációjáért, ezzel támogatva Magyarország vezető üdítőital-gyártójának növekedési stratégiáját. A szakember kiemelt céljának tekinti a vállalati belső folyamatokat segítő kommunikációs csatornák fejlesztését, továbbá az idén 10 éves Coca-Cola Testébresztő aktív életmód program kibővítését.
Tóth Valentin a Dreher Sörgyárak Zrt.-től érkezett a céghez, ahol szintén vállalati kapcsolatok vezető volt. Tanácsadóként már kinevezése előtt is támogatta a Coca-Cola HBC Magyarország, valamint több vezető nagyvállalat – Gazprom, Nestlé, Bosch és a Telekom csoport – és civil szervezet kommunikációját. Tóth Valentin diplomáját történelem szakos bölcsészként szerezte az ELTE Bölcsésztudományi Karán, ahol média és angol szakokon is tanult.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >