Coca-Cola HBC Magyarország: új kommunikációs vezető
2015 márciusától Tóth Valentin a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója.
Közkapcsolati és kommunikációs igazgatóként 2015 márciusától Tóth Valentin irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kommunikációs és vállalati kapcsolati tevékenységét. Az új vezető több mint tizenöt éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, illetve korábban újságíró-szerkesztőként is dolgozott.
A kormányzati kapcsolatok mellett Tóth Valentin felel a külső- és belső kommunikáció, valamint a CSR és szponzorációs tevékenységek koordinációjáért, ezzel támogatva Magyarország vezető üdítőital-gyártójának növekedési stratégiáját. A szakember kiemelt céljának tekinti a vállalati belső folyamatokat segítő kommunikációs csatornák fejlesztését, továbbá az idén 10 éves Coca-Cola Testébresztő aktív életmód program kibővítését.
Tóth Valentin a Dreher Sörgyárak Zrt.-től érkezett a céghez, ahol szintén vállalati kapcsolatok vezető volt. Tanácsadóként már kinevezése előtt is támogatta a Coca-Cola HBC Magyarország, valamint több vezető nagyvállalat – Gazprom, Nestlé, Bosch és a Telekom csoport – és civil szervezet kommunikációját. Tóth Valentin diplomáját történelem szakos bölcsészként szerezte az ELTE Bölcsésztudományi Karán, ahol média és angol szakokon is tanult.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >