Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta a Coca-Cola Magyarország meghívására, egy izgalmas gyárlátogatással egybekötve. Számos iparág képviselője, több mint 40 szakember vett részt a rendezvényen.

Látogatóban az MMSZ Zöld Tagozata a Coca-Colánál
Az aktuális gyártási folyamatok megtekintése előtt, a Coca-Cola legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeiről és további terveiről hallhatták a résztvevők Sonia Dimoglit, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetőjét, majd Szalóky Tóth Juditot, a vállalat public affairs vezetőjét és egyben a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alelnökét.
„A világ a csomagolási hulladékok problémájával küzd, és mivel ehhez a The Coca-Cola Company is hozzájárul, így a megoldás része is kíván lenni” – hangsúlyozta az MMSZ Tagozati alelnöke – „Ezért cégünk önként vállalta, hogy 2025-ig minden csomagolóanyagát újrahasznosíthatóvá teszi. A palackok és aludobozok Magyarországon már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, 2030-ig pedig legalább 50 százalékban újrahasznosított alapanyagokat használunk majd a csomagolások gyártásához. Illetve 2030-ig a gyártott mennyiség 25 százalékát újratölthető vagy újrahasznosítható palackokban, illetve csomagolás nélkül, italautomatákból értékesítjük.”
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company európai consumer & shopper connection managere, az MMSZ elnökségi tagja a fogyasztók környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjeiről beszélt a találkozón.

A legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeikről és további terveikről tartottak előadást a házigazda Coca-Cola vezetői
A Zöld Tagozat célja, hogy tagjai számára megmutassa a fenntarthatósági jó gyakorlatokat és a zöld kommunikáció fontosságát. A tagozat vezetői ezért olyan kihelyezett ülésekre szervezik a találkozóikat, ahol minderre megoldásokat is láthatnak a tagok egymástól. A következő novemberi találkozót a Veluxnál tartják majd november 15-én. További információ kérhető a [email protected] címen.
Kapcsolódó cikkeink
Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára
A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító…
Tovább olvasom >Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán…
Tovább olvasom >A visszaváltható műanyag poharakért a valóságban ritkán jár pénz
Egyre több szórakozóhely, illetve fesztivál vezeti be a visszaváltható műanyag…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarország már mentes a madárinfluenzától, de Hollandiában ismét több ezer baromfit mészároltak le
Mind az ötezer tojótyúkot leölték abban a holland tojástermelő gazdaságban,…
Tovább olvasom >A lengyel és szerb gyümölcstermesztők nem akarják a szilvát a fákon hagyni
Az alacsony gyümölcsárak miatt a gyümölcstermesztők dilemmával szembesülnek: folytassák a…
Tovább olvasom >A tavalyinál jelentősen magasabb szőlőárak indokoltak az AM szerint
Az alacsony szőlőtermésre vonatkozó becslések és a borvidékek jóváhagyására váró…
Tovább olvasom >