Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta a Coca-Cola Magyarország meghívására, egy izgalmas gyárlátogatással egybekötve. Számos iparág képviselője, több mint 40 szakember vett részt a rendezvényen.

Látogatóban az MMSZ Zöld Tagozata a Coca-Colánál
Az aktuális gyártási folyamatok megtekintése előtt, a Coca-Cola legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeiről és további terveiről hallhatták a résztvevők Sonia Dimoglit, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetőjét, majd Szalóky Tóth Juditot, a vállalat public affairs vezetőjét és egyben a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alelnökét.
„A világ a csomagolási hulladékok problémájával küzd, és mivel ehhez a The Coca-Cola Company is hozzájárul, így a megoldás része is kíván lenni” – hangsúlyozta az MMSZ Tagozati alelnöke – „Ezért cégünk önként vállalta, hogy 2025-ig minden csomagolóanyagát újrahasznosíthatóvá teszi. A palackok és aludobozok Magyarországon már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, 2030-ig pedig legalább 50 százalékban újrahasznosított alapanyagokat használunk majd a csomagolások gyártásához. Illetve 2030-ig a gyártott mennyiség 25 százalékát újratölthető vagy újrahasznosítható palackokban, illetve csomagolás nélkül, italautomatákból értékesítjük.”
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company európai consumer & shopper connection managere, az MMSZ elnökségi tagja a fogyasztók környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjeiről beszélt a találkozón.

A legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeikről és további terveikről tartottak előadást a házigazda Coca-Cola vezetői
A Zöld Tagozat célja, hogy tagjai számára megmutassa a fenntarthatósági jó gyakorlatokat és a zöld kommunikáció fontosságát. A tagozat vezetői ezért olyan kihelyezett ülésekre szervezik a találkozóikat, ahol minderre megoldásokat is láthatnak a tagok egymástól. A következő novemberi találkozót a Veluxnál tartják majd november 15-én. További információ kérhető a info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >