Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta a Coca-Cola Magyarország meghívására, egy izgalmas gyárlátogatással egybekötve. Számos iparág képviselője, több mint 40 szakember vett részt a rendezvényen.

Látogatóban az MMSZ Zöld Tagozata a Coca-Colánál
Az aktuális gyártási folyamatok megtekintése előtt, a Coca-Cola legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeiről és további terveiről hallhatták a résztvevők Sonia Dimoglit, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetőjét, majd Szalóky Tóth Juditot, a vállalat public affairs vezetőjét és egyben a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alelnökét.
„A világ a csomagolási hulladékok problémájával küzd, és mivel ehhez a The Coca-Cola Company is hozzájárul, így a megoldás része is kíván lenni” – hangsúlyozta az MMSZ Tagozati alelnöke – „Ezért cégünk önként vállalta, hogy 2025-ig minden csomagolóanyagát újrahasznosíthatóvá teszi. A palackok és aludobozok Magyarországon már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, 2030-ig pedig legalább 50 százalékban újrahasznosított alapanyagokat használunk majd a csomagolások gyártásához. Illetve 2030-ig a gyártott mennyiség 25 százalékát újratölthető vagy újrahasznosítható palackokban, illetve csomagolás nélkül, italautomatákból értékesítjük.”
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company európai consumer & shopper connection managere, az MMSZ elnökségi tagja a fogyasztók környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjeiről beszélt a találkozón.

A legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeikről és további terveikről tartottak előadást a házigazda Coca-Cola vezetői
A Zöld Tagozat célja, hogy tagjai számára megmutassa a fenntarthatósági jó gyakorlatokat és a zöld kommunikáció fontosságát. A tagozat vezetői ezért olyan kihelyezett ülésekre szervezik a találkozóikat, ahol minderre megoldásokat is láthatnak a tagok egymástól. A következő novemberi találkozót a Veluxnál tartják majd november 15-én. További információ kérhető a info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Szemeteszsákot gyárt a Lidl a műanyag hulladékból Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mini dobozokkal célozza az árérzékeny és egészségtudatos amerikai vásárlókat a Coca-Cola
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Töretlen a hazai termékek sikere a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rémisztő kisfilmmel szórakoztat Halloweenkor az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

