Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta a Coca-Cola Magyarország meghívására, egy izgalmas gyárlátogatással egybekötve. Számos iparág képviselője, több mint 40 szakember vett részt a rendezvényen.

Látogatóban az MMSZ Zöld Tagozata a Coca-Colánál
Az aktuális gyártási folyamatok megtekintése előtt, a Coca-Cola legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeiről és további terveiről hallhatták a résztvevők Sonia Dimoglit, a Coca-Cola Szolgáltató Kft. ügyvezetőjét, majd Szalóky Tóth Juditot, a vállalat public affairs vezetőjét és egyben a Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának alelnökét.
„A világ a csomagolási hulladékok problémájával küzd, és mivel ehhez a The Coca-Cola Company is hozzájárul, így a megoldás része is kíván lenni” – hangsúlyozta az MMSZ Tagozati alelnöke – „Ezért cégünk önként vállalta, hogy 2025-ig minden csomagolóanyagát újrahasznosíthatóvá teszi. A palackok és aludobozok Magyarországon már ma is 100 százalékban újrahasznosíthatóak, 2030-ig pedig legalább 50 százalékban újrahasznosított alapanyagokat használunk majd a csomagolások gyártásához. Illetve 2030-ig a gyártott mennyiség 25 százalékát újratölthető vagy újrahasznosítható palackokban, illetve csomagolás nélkül, italautomatákból értékesítjük.”
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company európai consumer & shopper connection managere, az MMSZ elnökségi tagja a fogyasztók környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos attitűdjeiről beszélt a találkozón.

A legfontosabb nemzetközi fenntarthatósági eredményeikről és további terveikről tartottak előadást a házigazda Coca-Cola vezetői
A Zöld Tagozat célja, hogy tagjai számára megmutassa a fenntarthatósági jó gyakorlatokat és a zöld kommunikáció fontosságát. A tagozat vezetői ezért olyan kihelyezett ülésekre szervezik a találkozóikat, ahol minderre megoldásokat is láthatnak a tagok egymástól. A következő novemberi találkozót a Veluxnál tartják majd november 15-én. További információ kérhető a info@trademagazin.hu címen.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >