CLM Bitai & Partners: az FMCG ügyvédi iroda
Egy FMCG-cégnek bármikor, bármilyen területen szüksége lehet jogi segítségre. Számukra tökéletes megoldást jelenthet a CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda, hiszen a cég kimondottan FMCG-területre specializálódott, és sok évtizedes tapasztalattal rendelkezik, így nincs olyan jogi probléma, amelyre ne tudnának megoldást kínálni.
A CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda különlegessége, hogy komplex szolgáltatást nyújt az FMCG-piacon tevékenykedő vállalkozások számára. A cég nevében szereplő CLM három kifejezést takar: a „C” a creative minds (kreatív elmék), az „L” a legal solutions (jogi megoldások), az „M” pedig a managing problems (problémák kezelése) rövidítése.
A CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda az üzleti igényekhez teljes mértékben illeszkedő jogi tanácsokat nyújt a hazai és multinacionális vállalatoknak. Innovatív nemzetközi ügyvédi irodaként Európa több nagyvárosában vannak irodái, így határokon átívelő projektekben is partner tud lenni.
– Egy nemzetközi ügyvédi irodában az ügyfelek ritkán találják meg a szakértelem és az emberségesség harmóniáját. Mi professzionálisan, de szívvel dolgozunk
– mondja dr. Bitai Zsófia, a CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda alapítója és vezetője.
Jogi segítség minden téren

Dr. Bitai Zsófia
vezető ügyvéd
CLM Bitai & Partners
Ügyvédi Iroda
Az iroda bármely FMCG-cégnek segítséget tud nyújtani komplex üzleti megközelítés, kreatív jogi tanács és jogi stratégia terén, legyen szó marketingről, médiáról vagy salesről. Egy FMCG-cég szinte minden területén akadhatnak jogi buktatók, éppen ezért elengedhetetlen, hogy az ügyvéd egy nyelvet beszéljen az ügyféllel. A CLM Bitai & Partners ügyvédei ezt is garantálják, hiszen sok évet töltöttek el belső jogászként FMCG-cégeknél.
A marketingtevékenység kapcsán nagyon fontos a reklámjog előírásainak betartása, hiszen ez egy olyan terület, amelyet a hatóságok folyamatosan ellenőriznek, s a szabálytalanságok komoly bírságokkal járhatnak. Az ügyvédi iroda olyan területeken is tud segíteni, mint az on-pack, off-pack kommunikáció, címketervek, storyboardok, nyereményjátékok, kampányok, social media megjelenések, zöld marketing tevékenységek, tápanyagokkal és egészséggel kapcsolatos állítások, POS-megjelenések, árkommunikációk, influenszermarketing, előzetes, reklám verseny- és adatvédelmi jogi szempontú véleményezése, játékszabályok és egyéb dokumentációk megfelelő elkészítése.
Buktatók és megoldások
Egy FMCG-cég egyik legnagyobb motorja az értékesítési tevékenység, ahol szintén számos jogi buktató akadhat, többek között a szállítási, bizományi szerződések (ÁSZF-ek) és a kapcsolódó kereskedelmi kondíciók, trade termsek, tisztességes forgalmazási jogszabályok követelményeinek betartása, versenyjogi megfelelés és árazási kérdések, ösztönzőprogramok, e-kereskedelem, webshopok vagy kategóriamenedzsment-tanácsadás terén. A CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda széles körű tapasztalatai alapján innovatív megoldásokat nyújt ezeken a területeken is.
Az adatvédelem, munkajog, fogyasztói panaszkezelés sem megkerülhető kérdések egy FMCG-vállalkozás életében. A CLM Bitai & Partners Ügyvédi Iroda szakértelemmel rendelkezik ezen területeken, valamint az FMCG-cégekre szabott megfelelőségi programok kialakításában és a kockázatok csökkentésében is.
Az iroda alapvető fontosságúnak tartja a megelőzést, előfordulhat azonban, hogy minden erőfeszítés ellenére a vállalkozások jogsértést követnek el, és csak akkor realizálják, hogy gond van, amikor az ügy már hatósági szintre kerül. Ilyen esetekben a CLM Bitai Ügyvédi Iroda a hatósági (GVH, NFH, NÉBIH, OGYÉI, stb.) eljárásokban való képviseletet is teljes körűen biztosítja.
– A sikeres védekezéshez kiemelkedően fontos a cégek érdekeihez szabott jogi stratégia. Irodánk a magyar piacon egyedülálló módon jogi, hatósági eljárás esetében pedig eljárási stratégiát biztosít ügyfeleinknek
– teszi hozzá dr. Bitai Zsófia.
További információ: bitaipartners.com (x)
Kapcsolódó cikkeink
Szelektív vásárlás
A mögöttünk hagyott években a vásárlók nagyon tudatosan módosítottak a…
Tovább olvasom >KÖSZ 2025–2026
Az intézményi és munkahelyi étkeztetés szereplői idén már tizedik alkalommal…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >