Click and Collect-szolgáltatást tesztel a brit Coop
A brit Coop John Lewis & Partners’ az Egyesült Királyság Coop-üzleteiben teszteli a Click and Collect szolgáltatást. A teszt célja, hogy jobban bevonják a vásárlókat az ellátási láncba.
A pilot projekt egyelőre öt Coop-áruházban indul el. A vásárlók ezzel olyan régiókban érhetik el a Click and Collect (rendeld meg online és vedd fel a boltban) szolgáltatást, ahol eddig ez nem volt lehetséges.
„Az innovációk és az új technológiák egy sor értékteremtő kezdeményezést tesznek lehetővé, hiszen általuk sokkal többféle szolgáltatást tudunk nyújtani közösségünk tagjainak és a vásárlóknak”, mondta Mark Pettigrew, a Coop Innováció és Forma igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >