Click and Collect-szolgáltatást tesztel a brit Coop
A brit Coop John Lewis & Partners’ az Egyesült Királyság Coop-üzleteiben teszteli a Click and Collect szolgáltatást. A teszt célja, hogy jobban bevonják a vásárlókat az ellátási láncba.
A pilot projekt egyelőre öt Coop-áruházban indul el. A vásárlók ezzel olyan régiókban érhetik el a Click and Collect (rendeld meg online és vedd fel a boltban) szolgáltatást, ahol eddig ez nem volt lehetséges.
„Az innovációk és az új technológiák egy sor értékteremtő kezdeményezést tesznek lehetővé, hiszen általuk sokkal többféle szolgáltatást tudunk nyújtani közösségünk tagjainak és a vásárlóknak”, mondta Mark Pettigrew, a Coop Innováció és Forma igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Kvantumtechnológia: már nem csak elmélet – a Bosch kampuszán találkozott a hazai élvonal
A Bosch Budapest Innovációs Kampusz adott otthont annak a szakmai…
Tovább olvasom >