Click and Collect-szolgáltatást tesztel a brit Coop
A brit Coop John Lewis & Partners’ az Egyesült Királyság Coop-üzleteiben teszteli a Click and Collect szolgáltatást. A teszt célja, hogy jobban bevonják a vásárlókat az ellátási láncba.
A pilot projekt egyelőre öt Coop-áruházban indul el. A vásárlók ezzel olyan régiókban érhetik el a Click and Collect (rendeld meg online és vedd fel a boltban) szolgáltatást, ahol eddig ez nem volt lehetséges.
„Az innovációk és az új technológiák egy sor értékteremtő kezdeményezést tesznek lehetővé, hiszen általuk sokkal többféle szolgáltatást tudunk nyújtani közösségünk tagjainak és a vásárlóknak”, mondta Mark Pettigrew, a Coop Innováció és Forma igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >