Civil Díjas a Tesco és az Élelmiszerbank
Különdíjjal és közönségdíjjal is honorálták a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Tesco élelmiszermentő együttműködését a 2024-es Civil Díj versenyen.

A Civil Díj különdíja ezt a 10 évnyi szoros együttműködést és példamutató gyakorlatot ismerte el
A Civil Díjat a NIOK Alapítvány 2016-ban azzal a céllal hozta létre, hogy felhívja a figyelmet azokra a civil kezdeményezésekre, amelyek kiemelkedő eredményeket értek el, összefogást generáltak, változást indítottak el, különösen innovatívak vagy jó példával szolgálnak a többi civil szervezet számára.
A 2024-es Civil Díj zsűrije különdíjjal honorálta “Az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelem legjelentősebb hazai összefogása” című pályázatot. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Tesco együttműködésének célja, hogy az áruházakban már nem eladható, de emberi fogyasztásra még tökéletesen alkalmas élelmiszereket megmentsék és rászorulókhoz juttassák el. A Tesco és az Élelmiszerbank már több mint egy évtizede dolgozik együtt a napi szintű élelmiszermentésen. A Tesco áruházainak több mint 80 százaléka adományoz naponta élelmszert az Élelmiszerbank és partnerszervezetei számára. Ez a jó gyakorlat is hozzájárult ahhoz, hogy 2019-re a Tesco elérte, sőt túl is teljesítette az ENSZ 12.3-as fenntartható fejlődési célját (SDG), amely az élelmiszer-pazarlás 2030-ra történő megfelezéséről szól. A Civil Díj különdíja ezt a 10 évnyi szoros együttműködést és példamutató gyakorlatot ismerte el.
A versenyen nemcsak a zsűri, de a közönség is a Tesco és Élelmiszerbank gyakorlatát találta legjobbnak, így a 2024-es Civil Díj közönségdíját is az élelmiszermentő program nyerte el.
A Tesco és az Élelmiszerbank ezt az eredményt nem érte volna az áruházlánc és az egyesület kollégáinak, valamint az önkéntesek elkötelezettsége és a vásárlók, valamint a közönségdíjon szavazók támogatása nélkül.
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >