Citrusos ízekkel újít a Kőbányai
Meglepetéssel jelentkezik az ízesített sörök kedvelőinek a mostanáig csak világos lager formában ismert Kőbányai: a magyar sörpiaci legenda egy grapefruit ízű 1,5%-os radlerrel és egy citrom ízű alkoholmentes termékkel lép piacra. Ez utóbbi bevezetése összhangban van a Dreher Sörgyárak felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásával, miszerint termékportfóliójának 20%-a 2030-ra alkoholmentes termékekből áll majd.
Az 1948-as gyártása óta az ország egyik legismertebb sörét több sörkedvelő generáció ismerhette már meg: az ízében lágy, könnyed, enyhén kesernyés, kellemesen szénsavas, illatában pedig tiszta, enyhe komlós és malátás világos sör. Európában az volt a szokás, hogy a gyárak városukról nevezik el sörüket. Így született meg 73 évvel ezelőtt a Kőbányai márka, amelynek idén két variánsa is piacra kerül.
„A Kőbányai hazánk egyik legkedveltebb söre, de idáig csak világos lagerként volt elérhető. Azok számára szeretnénk alternatívát kínálni, akik kedvenc sörüket ízesített alkoholmentes vagy ízesített, alacsony alkoholtartalmú radler formában szeretnék fogyasztani” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője.
A 0,0% alkoholtartalmú Kőbányai Citrom március, a 1,5%-os Kőbányai Radler Grapefruit pedig április végétől lesz elérhető az üzletekben dobozos kiszerelésben.
A Dreher Sörgyárak a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalása mentén folyamatosan bővítette az alkoholmentes portfólióját az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon. A nem ízesített Dreher 24 alkoholmentes sör mellett már négy ízben elérhető az ízesített Dreher 24, nagy sikerrel debütált az alkoholmentes Vörös Sör, valamint bevezetésre került az alkoholmentes Kozel is. Ehhez a bővülő alkoholmentes portfólióhoz csatlakozik most a Kőbányai Citrom 0,0%.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >