Citrusos ízekkel újít a Kőbányai
Meglepetéssel jelentkezik az ízesített sörök kedvelőinek a mostanáig csak világos lager formában ismert Kőbányai: a magyar sörpiaci legenda egy grapefruit ízű 1,5%-os radlerrel és egy citrom ízű alkoholmentes termékkel lép piacra. Ez utóbbi bevezetése összhangban van a Dreher Sörgyárak felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásával, miszerint termékportfóliójának 20%-a 2030-ra alkoholmentes termékekből áll majd.
Az 1948-as gyártása óta az ország egyik legismertebb sörét több sörkedvelő generáció ismerhette már meg: az ízében lágy, könnyed, enyhén kesernyés, kellemesen szénsavas, illatában pedig tiszta, enyhe komlós és malátás világos sör. Európában az volt a szokás, hogy a gyárak városukról nevezik el sörüket. Így született meg 73 évvel ezelőtt a Kőbányai márka, amelynek idén két variánsa is piacra kerül.
„A Kőbányai hazánk egyik legkedveltebb söre, de idáig csak világos lagerként volt elérhető. Azok számára szeretnénk alternatívát kínálni, akik kedvenc sörüket ízesített alkoholmentes vagy ízesített, alacsony alkoholtartalmú radler formában szeretnék fogyasztani” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője.
A 0,0% alkoholtartalmú Kőbányai Citrom március, a 1,5%-os Kőbányai Radler Grapefruit pedig április végétől lesz elérhető az üzletekben dobozos kiszerelésben.
A Dreher Sörgyárak a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalása mentén folyamatosan bővítette az alkoholmentes portfólióját az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon. A nem ízesített Dreher 24 alkoholmentes sör mellett már négy ízben elérhető az ízesített Dreher 24, nagy sikerrel debütált az alkoholmentes Vörös Sör, valamint bevezetésre került az alkoholmentes Kozel is. Ehhez a bővülő alkoholmentes portfólióhoz csatlakozik most a Kőbányai Citrom 0,0%.
Kapcsolódó cikkeink
NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >