Citrusos ízekkel újít a Kőbányai
Meglepetéssel jelentkezik az ízesített sörök kedvelőinek a mostanáig csak világos lager formában ismert Kőbányai: a magyar sörpiaci legenda egy grapefruit ízű 1,5%-os radlerrel és egy citrom ízű alkoholmentes termékkel lép piacra. Ez utóbbi bevezetése összhangban van a Dreher Sörgyárak felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásával, miszerint termékportfóliójának 20%-a 2030-ra alkoholmentes termékekből áll majd.
Az 1948-as gyártása óta az ország egyik legismertebb sörét több sörkedvelő generáció ismerhette már meg: az ízében lágy, könnyed, enyhén kesernyés, kellemesen szénsavas, illatában pedig tiszta, enyhe komlós és malátás világos sör. Európában az volt a szokás, hogy a gyárak városukról nevezik el sörüket. Így született meg 73 évvel ezelőtt a Kőbányai márka, amelynek idén két variánsa is piacra kerül.
„A Kőbányai hazánk egyik legkedveltebb söre, de idáig csak világos lagerként volt elérhető. Azok számára szeretnénk alternatívát kínálni, akik kedvenc sörüket ízesített alkoholmentes vagy ízesített, alacsony alkoholtartalmú radler formában szeretnék fogyasztani” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője.
A 0,0% alkoholtartalmú Kőbányai Citrom március, a 1,5%-os Kőbányai Radler Grapefruit pedig április végétől lesz elérhető az üzletekben dobozos kiszerelésben.
A Dreher Sörgyárak a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalása mentén folyamatosan bővítette az alkoholmentes portfólióját az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon. A nem ízesített Dreher 24 alkoholmentes sör mellett már négy ízben elérhető az ízesített Dreher 24, nagy sikerrel debütált az alkoholmentes Vörös Sör, valamint bevezetésre került az alkoholmentes Kozel is. Ehhez a bővülő alkoholmentes portfólióhoz csatlakozik most a Kőbányai Citrom 0,0%.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >