Citrusos ízekkel újít a Kőbányai
Meglepetéssel jelentkezik az ízesített sörök kedvelőinek a mostanáig csak világos lager formában ismert Kőbányai: a magyar sörpiaci legenda egy grapefruit ízű 1,5%-os radlerrel és egy citrom ízű alkoholmentes termékkel lép piacra. Ez utóbbi bevezetése összhangban van a Dreher Sörgyárak felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalásával, miszerint termékportfóliójának 20%-a 2030-ra alkoholmentes termékekből áll majd.
Az 1948-as gyártása óta az ország egyik legismertebb sörét több sörkedvelő generáció ismerhette már meg: az ízében lágy, könnyed, enyhén kesernyés, kellemesen szénsavas, illatában pedig tiszta, enyhe komlós és malátás világos sör. Európában az volt a szokás, hogy a gyárak városukról nevezik el sörüket. Így született meg 73 évvel ezelőtt a Kőbányai márka, amelynek idén két variánsa is piacra kerül.
„A Kőbányai hazánk egyik legkedveltebb söre, de idáig csak világos lagerként volt elérhető. Azok számára szeretnénk alternatívát kínálni, akik kedvenc sörüket ízesített alkoholmentes vagy ízesített, alacsony alkoholtartalmú radler formában szeretnék fogyasztani” – mondta Négyesi Fruzsina, a hazai márkák marketing vezetője.
A 0,0% alkoholtartalmú Kőbányai Citrom március, a 1,5%-os Kőbányai Radler Grapefruit pedig április végétől lesz elérhető az üzletekben dobozos kiszerelésben.
A Dreher Sörgyárak a felelős alkoholfogyasztással kapcsolatos vállalása mentén folyamatosan bővítette az alkoholmentes portfólióját az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy 2030-ra termékválasztékának 20%-a alkoholmentes termékekből álljon. A nem ízesített Dreher 24 alkoholmentes sör mellett már négy ízben elérhető az ízesített Dreher 24, nagy sikerrel debütált az alkoholmentes Vörös Sör, valamint bevezetésre került az alkoholmentes Kozel is. Ehhez a bővülő alkoholmentes portfólióhoz csatlakozik most a Kőbányai Citrom 0,0%.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >