Cipők luxuskivitelben
A világjárvány ellenére új butikot nyitott a Chrisitan Louboutin luxus cipőbolt lánc az USA-ban. Az egyik Shop! tagvállalat, a Unique Store Fixtures is tevékenyen hozzájárult a luxus márkához illő, különleges dizájn megálmodásához és megvalósításához.
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon található a sok fotóval illusztrált körkép erről a hangulatos, egyedi kialakítású, új üzletről.
Stílus és burkolati textúrák
A Unique Store Fixtures (Egyedi Boltberendezés) Észak-Amerika területén tervez és készít olyan teljesen egyéni kereskedelmi környezeteket, mint a Chrisitan Louboutin legújabb boltja a Holt Renfrew-ban található Yorkdale bevásárló központban.
A művészi kialakítás különböző felületeket és textúrákat ötvöz. Tartalmaz egy körhinta mennyezetet, egyedi fülkéket integrált világítással, szegecses tömör dió kijelzőket és szövetpaneleket, valamint magasfényű lakkozott egységeket ultra-velúr felsőrésszel.
-Nagy szerencsénk van, hogy olyan világszínvonalú márkákkal dolgozhatunk együtt, mint a Christian Louboutin, és rendkívül büszkék vagyunk a legújabb butik megnyitására. A Christian Louboutin tervezőcsapatával karöltve a Unique csapata megragadta a márka lényegét és minőségét. A tervezőink, mérnökeink és mestereink közösen olyan kiskereskedelmi környezetet teremtettek, amely gyönyörűen tükrözi ennek az ikonikus divattervezőnek a művészetét – mondja Ferro Corrente, a Unique Store Fixtures igazgatója.
Négy évtizedes tapasztalattal és a minőség iránti elkötelezettségével a Unique Store Fixtures 100 teljes munkaidőben dolgozó mestert, mérnököt és tervezőt foglalkoztat, és olyan globális luxusmárkákkal dolgozik még együtt a világ több részén, mint a Tiffany & Co., a Gucci és a Bergdorf Goodman.
Szabadúszó divattervező
A Christian Louboutin 29 országban több mint 70 butikjával a világ egyik legismertebb luxusmárkája. A francia-egyiptomi divattervező híres a fényes, vörös, lakkozott talpú, csúcskategóriás tűsarkú cipőiről, amelyek a védjegyévé váltak. Kezdetben divatházak szabadúszó tervezőjeként dolgozott, majd 1991-ben saját cipőszalont nyitott Párizsban. Cipői a hírességek körében igazán kedveltek. Kreatív projektekre társul más szervezetekkel, limitált kiadású darabokat készít, galéria kiállításokat rendez. A vállalat ma már férfi lábbeliket, kézitáskákat, illatokat és dekorkozmetikai termékeket is kínál választékában.
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >