CIES-csúcstalálkozó New Yorkban
A szokásos évi nagy konferenciát a CIES a Waldorf Astoria szállodában rendezi június 17-től 19-ig. A következő vállalatok első számú vezetői tartanak előadást: Delhaize-csoport, Kellogg, Kraft Foods, L’Oreal, Nielsen, Pepsico, Sara Lee, Sealed Air, Supervalu, Sainsbury’s és Wal-Mart. – A világhelyzetről 360 fokos képet adnak majd az előadók, akik áttekintik mindazt a lényeges üzleti, politikai, gazdasági, társadalmi és szellemi környezetet, amely befolyásolja a végfogyasztót, valamint az általános feltételrendszert, amelyben az élelmiszerszektor tevékenykedik – tájékoztatja lapunkat Anne Malbranq, a CIES sajtófőnöke.
Arra fokuszál a konferencia, hogyan lehet sikeresnek lenni a mostani turbulens időszakban? Még meddig érnek minket a válság hatásai? Hogyan lehet üzleti tevékenységet folytatni, amikor a gazdaság, de egész földünk nyomás alatt van? A bizonytalanságban élő fogyasztók aggódnak vásárlóerejük miatt, és erősen odafigyelnek arra, hogy a pénzükért milyen értéket kapnak. Az élelmiszer-ágazat hogyan viszonyuljon a jelenlegi visszaeséshez?
Anne Malbrancq azt ígéri, hogy a konferencia résztvevői konkrét recepteket is kapnak az üzleti sikerhez, és fontos ismereteket az előadó vállalatvezetőktől, akik odaadással vezetik cégüket, és bíznak a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AM: megkezdődött a 41. Országos Borverseny
A borászok kiválóan alkalmazkodnak a változásokhoz, úttörői a mezőgazdasági újításoknak,…
Tovább olvasom >Coca-Cola gyárlátogatás az MMSZ Zöld tagozattal
A Magyar Marketing Szövetség Zöld Tagozatának júniusi értekezletét Dunaharasztiban tartotta…
Tovább olvasom >A Consumer Goods Forum dublini globális csúcstalálkozója a rugalmasságról és az újragondolásról szólt
A június 20-23. között Dublinban megrendezett világgazdasági fórumon a különböző,…
Tovább olvasom >