Karácsony a Costcóban
A világ második legnagyobb kiskereskedelmi lánca, a Costco az elmúlt karácsonyi időszak alatt 14,94 milliárd dolláros eladást produkált, 14,3%-kal többet, mint egy évvel korábban hasonló időszakban. A cég kiemelte, hogy az ünnepi jó teljesítmény hozzájárul ahhoz, hogy a 2018 első fiskális negyedévében a forgalmuk 46,06 milliárd dollárra rúgott.
Kapcsolódó cikkeink
Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >Kevésbé volt szempont a fenntarthatóság karácsonykor
A Rondo Hullámkartongyártó Kft. a magyarok karácsonyi ajándékcsomagolási szokásait vizsgálta –…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >