Christian Kanut nevezték ki a Generali csoport Global Corporate & Commercial üzletág vezérigazgatójának
2023. január 30-tól Christian Kanu tölti be a Generali csoport Global Corporate & Commercial (Globális Vállalatbiztosítási Üzletág, GC&C) üzletágának vezérigazgatói pozícióját.

Christian Kanu
- Christian Kanu a Tokio Marine Europe korábbi vezérigazgatója. Több mint 20 éve dolgozik a biztosítási ágazatban a legmagasabb nemzetközi szinten, számos országban és piacon töltött be felsővezetői pozíciókat.
- Kanu jelentős eredményeket ért el biztosítási, értékesítési hálózati és jövedelmező biztosítási portfóliók kiépítésében és irányításában.
Kinevezésének hatályba lépésétől Christian Kanu felügyeli majd a Generali GC&C üzleti folyamatait a Csoport új, „Élethosszig tartó partnerség 24 – a növekedés motorja” elnevezésű stratégiájának prioritásaival összhangban.
A kinevezés kapcsán Jean-Laurent Granier, a francia Generali, az Europ Assistance és Global Business Lines vezérigazgatója kiemelte, hogy Christian Kanu multikulturális és multinacionális háttere tökéletesen illeszkedik a GC&C erős nemzetközi jellegéhez, továbbá irányítása alatt a GC&C a jövőben még relevánsabb szerepet tölthet be a vállalati piacon.
Manlio Lostuzzi, a kelet-közép-európai régió regionális igazgatója és a GC&C jelenlegi, ideiglenes vezérigazgatója 2023. január 29-ig megtartja a GC&C-nél betöltött pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítják a 15 millió forintos összdíjazású KKV-nak meghirdetett pályázat határidejét
A Generali Csoport immár ötödik alkalommal hirdette meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >Az Influence Media nyerte az Europ Assistance PR tenderét
Meghívásos tender keretében választott kommunikációs partnert az Europ Assistance Magyarország.…
Tovább olvasom >A Generali közgyűlése jóváhagyta a 2024-es pénzügyi beszámolót és megválasztotta az új igazgatóságot
A Generali Csoport 2025. évi közgyűlésén jóváhagyták a 2024-es pénzügyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >