Christian Kanut nevezték ki a Generali csoport Global Corporate & Commercial üzletág vezérigazgatójának
2023. január 30-tól Christian Kanu tölti be a Generali csoport Global Corporate & Commercial (Globális Vállalatbiztosítási Üzletág, GC&C) üzletágának vezérigazgatói pozícióját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/01/Kepernyofoto-2023-01-20-16.11.06-1024x663.png)
Christian Kanu
- Christian Kanu a Tokio Marine Europe korábbi vezérigazgatója. Több mint 20 éve dolgozik a biztosítási ágazatban a legmagasabb nemzetközi szinten, számos országban és piacon töltött be felsővezetői pozíciókat.
- Kanu jelentős eredményeket ért el biztosítási, értékesítési hálózati és jövedelmező biztosítási portfóliók kiépítésében és irányításában.
Kinevezésének hatályba lépésétől Christian Kanu felügyeli majd a Generali GC&C üzleti folyamatait a Csoport új, „Élethosszig tartó partnerség 24 – a növekedés motorja” elnevezésű stratégiájának prioritásaival összhangban.
A kinevezés kapcsán Jean-Laurent Granier, a francia Generali, az Europ Assistance és Global Business Lines vezérigazgatója kiemelte, hogy Christian Kanu multikulturális és multinacionális háttere tökéletesen illeszkedik a GC&C erős nemzetközi jellegéhez, továbbá irányítása alatt a GC&C a jövőben még relevánsabb szerepet tölthet be a vállalati piacon.
Manlio Lostuzzi, a kelet-közép-európai régió regionális igazgatója és a GC&C jelenlegi, ideiglenes vezérigazgatója 2023. január 29-ig megtartja a GC&C-nél betöltött pozícióját.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmutatókkal zárta a 2023-as évet a nemzetközi Generali Csoport
A nemzetközi Generali Csoport eredményei: A bruttó díjbevétel 82,5 milliárd…
Tovább olvasom >500 millió eurós részvény-visszavásárlási programról és stratégiai akvizíciókról számolt be a Generali
A Generali Csoport az „Élethosszig tartó partnerség 24 – a…
Tovább olvasom >Elkötelezettek az európai kkv-k a fenntarthatóság mellett, de további ösztönzőkre van szükségük
Az energiaválság, az ellátási láncok zavarai, valamint az infláció és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >