Chippekkel felszerelt jégkrémes dobozok az Unilevernél
A monitorozásra azért van szükség mert -4 fokos tárolási hőmérséklet felett már eldeformálódnak a jégkrémek. RFID-s nyomkövetési rendszer használatával feltárhatók az értékesítési csatorna problémás pontjai.Közös RFID projektet
bonyolított le tavaly az Állami Nyomda és az
Unilever Magyarország. A projekt során 60 jégkrémes
dobozt és számos raktár és
kiskereskedelmi egység hűtőjét szerelték fel
hőmérsékletérzékelő RFID chipekkel,
amelyek 10, illetve 15 percenként rögzítették
a környezet hőmérsékletét. A tárolt
adatok kielemzésekor az Unilever Magyarország szakértői
olyan problémás pontokra bukkanhattak az értékesítési
csatornában, melyet más módszerekkel szinte
lehetetlen lett volna felfedezni, ezért a társaság
úgy döntött, hogy az RFID technológiát
más területeken is bevetik elsősorban közép-kelet
európai országokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >