Chippekkel felszerelt jégkrémes dobozok az Unilevernél
A monitorozásra azért van szükség mert -4 fokos tárolási hőmérséklet felett már eldeformálódnak a jégkrémek. RFID-s nyomkövetési rendszer használatával feltárhatók az értékesítési csatorna problémás pontjai.Közös RFID projektet
bonyolított le tavaly az Állami Nyomda és az
Unilever Magyarország. A projekt során 60 jégkrémes
dobozt és számos raktár és
kiskereskedelmi egység hűtőjét szerelték fel
hőmérsékletérzékelő RFID chipekkel,
amelyek 10, illetve 15 percenként rögzítették
a környezet hőmérsékletét. A tárolt
adatok kielemzésekor az Unilever Magyarország szakértői
olyan problémás pontokra bukkanhattak az értékesítési
csatornában, melyet más módszerekkel szinte
lehetetlen lett volna felfedezni, ezért a társaság
úgy döntött, hogy az RFID technológiát
más területeken is bevetik elsősorban közép-kelet
európai országokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >