Chippekkel felszerelt jégkrémes dobozok az Unilevernél
A monitorozásra azért van szükség mert -4 fokos tárolási hőmérséklet felett már eldeformálódnak a jégkrémek. RFID-s nyomkövetési rendszer használatával feltárhatók az értékesítési csatorna problémás pontjai.Közös RFID projektet
bonyolított le tavaly az Állami Nyomda és az
Unilever Magyarország. A projekt során 60 jégkrémes
dobozt és számos raktár és
kiskereskedelmi egység hűtőjét szerelték fel
hőmérsékletérzékelő RFID chipekkel,
amelyek 10, illetve 15 percenként rögzítették
a környezet hőmérsékletét. A tárolt
adatok kielemzésekor az Unilever Magyarország szakértői
olyan problémás pontokra bukkanhattak az értékesítési
csatornában, melyet más módszerekkel szinte
lehetetlen lett volna felfedezni, ezért a társaság
úgy döntött, hogy az RFID technológiát
más területeken is bevetik elsősorban közép-kelet
európai országokban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >