Chio-csúcsok
Rekord nettó árbevételt hozott 2006 a Chio-Wolf Magyarország Kft. életében: a 12,1 milliárd forint mintegy 5 százalékkal haladja meg az előző évit – nyilatkozta Somogyi György vezérigazgató. Az eredmény értékét növeli, hogy a kíméletlen árversenyben a Chio 2004 óta nem tudta emelni belföldi árait.
A nettó bevétel bővülésében kiemelkedő szerep jutott Közép-Európa egyik legkorszerűbb snacküzemének, a Chio győri gyárának. A korábbi évek 17-17,5 ezer tonnás kibocsátásait követően 2006-ban 19,2 ezer tonnára emelkedett az itt gyártott sós snack mennyisége.
A gyár sikertermékei a Chio Burgonyaszirom, valamint a sajtos és burgonyás Stickletti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Stabilitás és stratégiai irányváltás a Zwack Unicumnál
Továbbra is a hazai prémium szeszesital-piac meghatározó szereplője a Zwack…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >