Chio-csúcsok
Rekord nettó árbevételt hozott 2006 a Chio-Wolf Magyarország Kft. életében: a 12,1 milliárd forint mintegy 5 százalékkal haladja meg az előző évit – nyilatkozta Somogyi György vezérigazgató. Az eredmény értékét növeli, hogy a kíméletlen árversenyben a Chio 2004 óta nem tudta emelni belföldi árait.
A nettó bevétel bővülésében kiemelkedő szerep jutott Közép-Európa egyik legkorszerűbb snacküzemének, a Chio győri gyárának. A korábbi évek 17-17,5 ezer tonnás kibocsátásait követően 2006-ban 19,2 ezer tonnára emelkedett az itt gyártott sós snack mennyisége.
A gyár sikertermékei a Chio Burgonyaszirom, valamint a sajtos és burgonyás Stickletti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ultrafriss és házias: új szintre lép a SPAR kényelmi termék kínálata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY kamionja idén is csatlakozott az Adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >