Chio-csúcsok
Rekord nettó árbevételt hozott 2006 a Chio-Wolf Magyarország Kft. életében: a 12,1 milliárd forint mintegy 5 százalékkal haladja meg az előző évit – nyilatkozta Somogyi György vezérigazgató. Az eredmény értékét növeli, hogy a kíméletlen árversenyben a Chio 2004 óta nem tudta emelni belföldi árait.
A nettó bevétel bővülésében kiemelkedő szerep jutott Közép-Európa egyik legkorszerűbb snacküzemének, a Chio győri gyárának. A korábbi évek 17-17,5 ezer tonnás kibocsátásait követően 2006-ban 19,2 ezer tonnára emelkedett az itt gyártott sós snack mennyisége.
A gyár sikertermékei a Chio Burgonyaszirom, valamint a sajtos és burgonyás Stickletti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >