Chicagóban nyílt meg az Amazon legújabb formátuma, az Amazon Grocery
Chicago elegáns Near North Side negyedében, 3800 négyzetméteren nyílt meg az Amazon legújabb kísérleti szupermarkete. Az e-kereskedelmi óriás „Amazon Grocery” nevű üzlete egy korábban a Whole Foods Market kávézójaként működő helyiségben üzemel.
Az új bolt 3500 termékből álló választékot kínál, és elsősorban a gyorsbevásárlást végzőket célozza, akik csupán például kávéért, készételekért vagy néhány apróságért térnek be.
A boltban olyan ismert márkák, mint a Coca-Cola, a Fritos, és a Folgers kávé is megtalálhatók. Az üzlet hatsornyi csomagolt élelmiszerrel, kávépulttal, hideg italokkal, kész szendvicsekkel, süteményekkel és friss pékáruval várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >