Chicagóban nyílt meg az Amazon legújabb formátuma, az Amazon Grocery
Chicago elegáns Near North Side negyedében, 3800 négyzetméteren nyílt meg az Amazon legújabb kísérleti szupermarkete. Az e-kereskedelmi óriás „Amazon Grocery” nevű üzlete egy korábban a Whole Foods Market kávézójaként működő helyiségben üzemel.
Az új bolt 3500 termékből álló választékot kínál, és elsősorban a gyorsbevásárlást végzőket célozza, akik csupán például kávéért, készételekért vagy néhány apróságért térnek be.
A boltban olyan ismert márkák, mint a Coca-Cola, a Fritos, és a Folgers kávé is megtalálhatók. Az üzlet hatsornyi csomagolt élelmiszerrel, kávépulttal, hideg italokkal, kész szendvicsekkel, süteményekkel és friss pékáruval várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >K&H: a szolgáltató szektor lendülete némileg ellensúlyozza az ipar akadozását
“A GKI frissen publikált konjunktúraindexe 2 ponttal csökkent a legutóbbi…
Tovább olvasom >