Chicagóban nyílt meg az Amazon legújabb formátuma, az Amazon Grocery
Chicago elegáns Near North Side negyedében, 3800 négyzetméteren nyílt meg az Amazon legújabb kísérleti szupermarkete. Az e-kereskedelmi óriás „Amazon Grocery” nevű üzlete egy korábban a Whole Foods Market kávézójaként működő helyiségben üzemel.
Az új bolt 3500 termékből álló választékot kínál, és elsősorban a gyorsbevásárlást végzőket célozza, akik csupán például kávéért, készételekért vagy néhány apróságért térnek be.
A boltban olyan ismert márkák, mint a Coca-Cola, a Fritos, és a Folgers kávé is megtalálhatók. Az üzlet hatsornyi csomagolt élelmiszerrel, kávépulttal, hideg italokkal, kész szendvicsekkel, süteményekkel és friss pékáruval várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >