Chicagóban nyílt meg az Amazon legújabb formátuma, az Amazon Grocery
Chicago elegáns Near North Side negyedében, 3800 négyzetméteren nyílt meg az Amazon legújabb kísérleti szupermarkete. Az e-kereskedelmi óriás „Amazon Grocery” nevű üzlete egy korábban a Whole Foods Market kávézójaként működő helyiségben üzemel.
Az új bolt 3500 termékből álló választékot kínál, és elsősorban a gyorsbevásárlást végzőket célozza, akik csupán például kávéért, készételekért vagy néhány apróságért térnek be.
A boltban olyan ismert márkák, mint a Coca-Cola, a Fritos, és a Folgers kávé is megtalálhatók. Az üzlet hatsornyi csomagolt élelmiszerrel, kávépulttal, hideg italokkal, kész szendvicsekkel, süteményekkel és friss pékáruval várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >„Környezetbarát” fehér tojás bevezetésével támogatja a Morrisons a gazdákat
Chuckle Eggs termékcsaládját fehér tojásokkal bővíti a Morrisons a „For…
Tovább olvasom >Akvizícióval növeli nyugat-európai jelenlétét a Mondi
A Mondi csomagolóipari vállalat megállapodást kötött a Schumacher Packaging németországi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >