ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések kiváló teljesítményért, munkáért vagy eredményekért; jelentős szerepet játszhatnak az emberek motivációjában és az elismerésben; segítenek az innováció előmozdításában és a kiemelkedő teljesítmények megjutalmazásában.
Örültem a válasznak, mert az elmúlt egy hónapban többen is részünk volt. A SIRHA Budapest 2024 kiállításon az MMSZ Kiállítói Marketingdíj Különdíját vehettük át a Future Store Innovations standunkért, amelyet idén 25 társkiállítónkkal valósítottunk meg, így ez közös díja mindannyiunknak. Megkaptuk a pénzügyileg stabil AA+ 2023 vállalati minősítést, amely egy újabb lépcső számunkra. És március 21-én átvehettük a MagyarBrands 2023 díjat Kiváló Üzleti Márka kategóriában. Természetesen ezek a díjak minden kollégámmal közös díjunk, hiszen a teljesítmény, a munka és így az eredmény is közös. Bízom benne, hogy az Ő számukra is legalább annyira motiválók ezek az elismerések, mint nekem, mert, ahogy a ChatGPT barátunk is fogalmaz, segít folyamatosan megújulni.
Egy ilyen megújulás a sok között idénre, hogy új rovatot indítunk a mostani számmal. Az értékesítés és üzletfejlesztés rovatunkat bővítjük, leválasztva róla önálló formában az AI, vagyis a mesterséges intelligencia témáját. Azt gondolom, közel egy év ismerkedés után, itt az ideje. Sokan voltak és lesznek úttörők az FMCG területén is a témában, tudjuk, hogy már nemcsak gyártási, logisztikai, kereskedelmi, szolgáltatási oldalon van jelen, hanem átsző szinte mindent. Izgalmas, meglepő, néha felfoghatatlan, talán kicsit rémisztő is, ha belegondolunk, mire képes ma, és milyenek a lehetőségei holnap. Talán néhol kicsit félünk is tőle, látva és megtapasztalva a képességeit, és hogy képesek vagyunk kommunikálni egymással. Bár egyelőre mi mondjuk meg, hogy mit csináljon, de az úthoz már saját információit használja. A digitális csatornák nap mint nap mutatnak be újabb és újabb formájú és tudású, egyre inkább emberi külsőre hasonlító humanoid robotokat, amelyek képessége és tudása sokszor fel sem fogható. De persze, mi maradunk a saját kaptafánknál, az AI-t lapszámról lapszámra nyomon követjük azokon a területeken, amelyeket a hazai és nemzetközi FMCG-piaci szereplők használnak. Legyen ez vásárlói élményfokozás, adatgyűjtés és elemzés, hatékonyság és eredménynövelés, vagy csak egyszerűen a marketingkommunikációs területetek vívmányai.
Idén is sok versennyel és rendezvénnyel készülünk, picit mindegyiket igyekszünk új köntösben tárni az érdeklődő szemek elé, és bízom benne, sikerülni fog, hogy aztán egy év múlva talán már ChatGPT barátunk is megveregesse a vállunkat, elismerve a munkát, teljesítményt, eredményt, amit idén nyújtottunk.
Tartson velünk, kövessen minket, és leginkább olvassa a Trade magazin információit minél több platformon!
Üdvözlettel:Hermann Zsuzsanna, főszerkesztő
Kapcsolódó cikkeink
A Strand Fesztivál résztvevőit kérdezte a CBA az AI használatáról
A Strand Fesztiválon a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen megjelent…
Tovább olvasom >Játékos fagylaltverseny
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is a SIRHA Budapest cukrász…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >