Jótékonysági focitorna a dm szervezésében
A dm és partnerei idén is egy igazán jó cél érdekében léptek pályára május 6-án, a törökbálinti Arénában: a III. dm Jótékonysági Focitornán 3 millió forinttal támogatták a Bátor Tábor munkáját, hogy az alapítvány még több gyermek életét változtathassa meg különleges élménytáboraiban.
A dm-et három csapat is képviselte a tornán. A vendégcsapatok a Henkel Magyarország Kft., a Mediline Kft., a Sofidel Hungary Kft., a Procter & Gamble, az Alveola Kft., a Mediator Group Reklámügynökség, az Unilever Magyarország Kft., a Reckitt Benckiser Magyarország Kft., a Prime Rate Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., a Nestlé Hungária Kft., a Beiersdorf Kft. és a helyszínt is biztosító Aréna voltak.
A 3 millió forintos adomány által 105 táborozónak napi hatszori egészséges étkezést tudnak nyújtani majd a nyári turnusokban. Az alapítvány küldetése, hogy életeket változtassanak meg, súlyosan beteg gyermekeknek és családtagjaiknak adnak sorsfordító élményeket, erőt, eszközöket az élethez, a gyógyuláshoz. //
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >