Jótékonysági focitorna a dm szervezésében
A dm és partnerei idén is egy igazán jó cél érdekében léptek pályára május 6-án, a törökbálinti Arénában: a III. dm Jótékonysági Focitornán 3 millió forinttal támogatták a Bátor Tábor munkáját, hogy az alapítvány még több gyermek életét változtathassa meg különleges élménytáboraiban.
A dm-et három csapat is képviselte a tornán. A vendégcsapatok a Henkel Magyarország Kft., a Mediline Kft., a Sofidel Hungary Kft., a Procter & Gamble, az Alveola Kft., a Mediator Group Reklámügynökség, az Unilever Magyarország Kft., a Reckitt Benckiser Magyarország Kft., a Prime Rate Kft., a L’Oréal Magyarország Kft., a Nestlé Hungária Kft., a Beiersdorf Kft. és a helyszínt is biztosító Aréna voltak.
A 3 millió forintos adomány által 105 táborozónak napi hatszori egészséges étkezést tudnak nyújtani majd a nyári turnusokban. Az alapítvány küldetése, hogy életeket változtassanak meg, súlyosan beteg gyermekeknek és családtagjaiknak adnak sorsfordító élményeket, erőt, eszközöket az élethez, a gyógyuláshoz. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Ünnep melege Mindenkié
A Kuckó Önkéntes Program idén 10. alkalommal dolgozik gőzerővel azon,…
Tovább olvasom >Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >