Célzott reklámüzenetek a Twittertől
A Twitter hamarosan bevezeti a „promotált” tweet fogalmát, mely a Google keresési hirdetéseihez hasonló elven működő reklámozást jelent.
A Twitter jelenleg 160 millió felhasználóval rendelkezik, és közülük minden ötödik márka- vagy termékorientált mikroblogokat is követ. Ezt használná ki a cég az úgy nevezett promotált tweet bevezetésével.
Shiva Rajaraman, a Twitter termékmenedzsere a londoni Ad:tech konferencián ismertette az elképzelést. Eszerint a szoftver megfigyeli, kiket követ az adott felhasználó, és ennek segítségével célzottan juttatja a megfelelő reklám üzenetet a megfelelő emberhez. Mint Rajaraman fogalmazott, egyelőre csak a kulcsszavak begyűjtéséről van szó, de később a felhasználók teljes érdeklődési körét is feltérképezhetik ezzel a módszerrel.
A gyakorlatban mindez a Google keresésekhez kapcsolt reklámjaira emlékeztet: a keresett kifejezések mellett jelennek meg azoknak a cégeknek a reklámjai, amelyek érdeklődésre tarthatnak számot. Mint arról a Financial Times beszámol, a cég arra számít, hogy az ügyfelek egyszerre akár húsz PR kampányt is folytatnak majd ezzel a technikával.
A bejelentés időzítése azért érdekes, mert a mikroblog oldalt ma hacker támadás érte, ennek következményeként több ezer felhasználó küldött akaratán kívül üzeneteket, illetve volt kénytelen nem kívánt tartalmakat megtekinteni – írja a Financial Times nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >