Cél a tökéletes kontúrkövetés
Az elektromos borotvák másfél milliárd forint körüli piacán a fő elvárás a kényelem. A hazai vásárlók ezért aztán a vezeték nélkül is működtethető modelleket részesítik előnyben.– A teljes eladásokból csak 30 százalék jut a kizárólag vezetékkel használható készülékeknek – állapítja meg Szöllősy Ágnes, a PhilipsDAP Hungary marketingmenedzsere. – Az eladások 55-60 százalékára a szakkereskedésekben kerül sor, a fennmaradó rész pedig a hipermarketeké.
Az elektromos borotvák fejlesztése során a cél a kényelmes és igazán alapos borotválkozás, még az olyan nehezen hozzáférhető helyeken is, mint a nyak környéke. Így a kényelem mellett a termékfejlesztés másik fő iránya a tökéletes kontúrkövetés.
A Philips életkortól és jövedelemkategóriáktól függően, de minden borotválkozó férfiembernek tud az igényeinek megfelelő borotvát ajánlani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A szélsőséges időjárást megérzi az élelmiszerpiac is
Magyarországon a következő hónapokban várhatóan emelkedni fog a liszt és…
Tovább olvasom >Lassan terjed a cash-back rendszer Magyarországon a boltokban
Magyarország 2023 júliusában bevezetett cash-back rendszere, amely lehetővé teszi a…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >