Cél a tökéletes kontúrkövetés
Az elektromos borotvák másfél milliárd forint körüli piacán a fő elvárás a kényelem. A hazai vásárlók ezért aztán a vezeték nélkül is működtethető modelleket részesítik előnyben.– A teljes eladásokból csak 30 százalék jut a kizárólag vezetékkel használható készülékeknek – állapítja meg Szöllősy Ágnes, a PhilipsDAP Hungary marketingmenedzsere. – Az eladások 55-60 százalékára a szakkereskedésekben kerül sor, a fennmaradó rész pedig a hipermarketeké.
Az elektromos borotvák fejlesztése során a cél a kényelmes és igazán alapos borotválkozás, még az olyan nehezen hozzáférhető helyeken is, mint a nyak környéke. Így a kényelem mellett a termékfejlesztés másik fő iránya a tökéletes kontúrkövetés.
A Philips életkortól és jövedelemkategóriáktól függően, de minden borotválkozó férfiembernek tud az igényeinek megfelelő borotvát ajánlani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >