Cél a tökéletes kontúrkövetés
Az elektromos borotvák másfél milliárd forint körüli piacán a fő elvárás a kényelem. A hazai vásárlók ezért aztán a vezeték nélkül is működtethető modelleket részesítik előnyben.– A teljes eladásokból csak 30 százalék jut a kizárólag vezetékkel használható készülékeknek – állapítja meg Szöllősy Ágnes, a PhilipsDAP Hungary marketingmenedzsere. – Az eladások 55-60 százalékára a szakkereskedésekben kerül sor, a fennmaradó rész pedig a hipermarketeké.
Az elektromos borotvák fejlesztése során a cél a kényelmes és igazán alapos borotválkozás, még az olyan nehezen hozzáférhető helyeken is, mint a nyak környéke. Így a kényelem mellett a termékfejlesztés másik fő iránya a tökéletes kontúrkövetés.
A Philips életkortól és jövedelemkategóriáktól függően, de minden borotválkozó férfiembernek tud az igényeinek megfelelő borotvát ajánlani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >